كتاب مديريت بازاريابي اثر فيليپ كاتلر نشر آموخته
350,000 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

كتاب مديريت بازاريابي اثر فيليپ كاتلر نشر آموخته

مشخصات

  • نویسنده
    فيليپ كاتلر
  • مترجم
    بهمن فروزنده
  • شابک
    ۹۷۸۹۶۴۹۶۹۶۴۱۶
  • ناشر
    نشر آموخته
  • موضوع
    مديريت بازاريابي
  • قطع
    رحلی
  • نوع جلد
    گالینگور
  • گروه سنی
    بزرگسال
  • تعداد صفحه
    856
  • تعداد جلد
    1
  • وزن
    2090 گرم
  • سایر توضیحات
    فهرست مطالب : بخش ۱: مفهوم مدیریت بازاریابی فصل ۱: ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان فصل ۲: تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده فصل ۳: غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه‌ریزی استراتژیک بازارگرا بخش ۲: تجزیه‌وتحلیل فرصت‌های بازار فصل ۴: مدیریت اطلاعات بازاریابی و اندازه‌گیری تقاضای بازار فصل ۵: بررسی محیط بازاریابی فصل ۶: تجزیه‌وتحلیل بازار مصرف‌کننده‌ و رفتار خریدار فصل ۷: تجزیه‌وتحلیل بازار تجاری و رفتار خرید تجاری فصل ۸: تجزیه‌وتحلیل صنایع و رقبا فصل ۹: تعیین قسمت بازار و انتخاب بازارهای هدف بخش ۳: تهیه‌ی خط‌مشی‌های بازاریابی فصل ۱۰: تمایزو تعیین جایگاه در بازار فصل ۱۱: تکوین و تولید کالاهای جدید فصل ۱۲: مدیریت خط‌مشی‌های دوره‌ی عمر کالا فصل ۱۳: خط‌مشی‌های بازاریابی رهبران، چالش‌گران فصل ۱۴: طراحی و مدیریت خط‌مشی‌های بازاریابی جهانی بخش ۴: برنامه‌ریزی برنامه‌های بازاریابی فصل ۱۵: مدیریت خطوط کالا، نام‌های تجاری و بسته‌بندی فصل ۱۶: اداره‌ی مؤسسات خدماتی و خدمات همراه کالا فصل ۱۷: طراحی استراتژی‌ها و طرح‌های قیمت‌‌گذاری فصل ۱۸: انتخاب و مدیریت کانال‌های بازاریابی فصل ۱۹: مدیریت خرده‌فروشی، عمده‌فروشی و تدارکات بازار فصل ۲۰: طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه فصل ۲۱: تبلیغات، تبلیغات پیشبرد فروش و روابط عمومی فصل ۲۲: مدیریت کارکنان فروش فصل ۲۳: مدیریت بازاریابی مستقیم و بازاریابی آنلاین بخش ۵: اداره و مدیریت تلاش‌های بازار فصل ۲۴: سازماندهی، اجرا، ارزیابی و نظارت بر فعالیت‌های بازاریابی