کتاب اثر مرکب، دارن هاردی

 

کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) را بخوانید؛ اگر به دنبال کسب موفقیت هستید؟ اگر می‌خواهید موفق‌تر از امروز باشید؟ حتی موفق‌تر از آن‌که تا به حال تصورش را هم نکرده بودید؟ اگر در جست‌وجوی موفقیت و پیشرفت شخصی هستید و یا به دنبال راهی واقعی و مطمئن برای تغییر زندگی و تحقق بخشیدن به رویاهایتان می‌گردید.

هاردی این کتاب را براساس تجربیات اثبات‌شده و سودآور نوشته و در آن به چگونگی به‌کارگیری استعدادها در جهت استفاده از فرصت‌های موجود پرداخته است. این کتاب راه‌های پیروزی در رقابت‌ها و چالش‌های زندگی را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد.

نظر ویراستار کتاب اثر مرکب

از جهاتی، کتاب اثر مرکب را می توان جان کلام کتاب هایی دانست که در دهه های گذشته در زمینه ی توانمندسازی و رسیدن به موفقیت منتشر شده اند. شاید به همین خاطر باشد که شماری از نام آورترین اساتید جهانی این رشته، نظرشان را در مورد این کتاب نوشته اند و همگان را به مطالعه ی دقیق و حتا چند باره ی آن دعوت کرده اند. فلسفه و تفکر پشت این کتاب می تواند به حدی اثرگذار شود و تحول ایجاد کند که هیچ بعید نیست در سال های آینده گروه هایی در فضاهای آنلاین و آفلاین شکل بگیرند که حامل اندیشه ی اثر مرکب باشند.

می گویند: «خشت اول چون نهد معمار، کج تا ثریا می رود دیوار، کج» که متضاد آن از جنبه ی راستی و درستی هم صادق است و چون به خوبی درک شود، اهمیت لحظه لحظه ی عمر که به حق، هر ذره اش طلاست، دانسته می شود و همین، سرآغاز یک زندگی سراسر مثبت و موثر است.

تا پیش از این در علم نوین کسب موفقیت، از نگاه به چشم اندازها و خلق اهداف فرداها و پس فرداها سخن به میان می آمد و ناخواسته، آن «وقت غنیمت اکنون» نادیده گرفته می شد و صرفن به کار نگارش همان فرداها و پس فرداها می آمد. فلسفه ی «اثر مرکب» از این ذهنیت ها فراتر می رود و به همین لحظه ی اکنون می پردازد و همین جا را تنها نقطه ی تحول می بیند و آن را فقط زمانی برای رویابینی نمی داند.

برنامه ی تحولی که برای این «حال» ارائه می کند، بسیار شورانگیز است و به انوعی می توان آن را نقشه ی راه فلسفه ی اثر مرکب دانست این کتاب را باید آمیخته با جان کنیم و در اکنون مان جاری سازیم و نتایج اش را هم در مقیاس یک عمر متشکل از امروزها و این لحظه ها ببینیم و بسنجیم. …

 

سخن نویسنده کتاب اثر مرکب

امروزه استراتژی های موفقیت، دیگر راز نیستند، بلکه خیلی ها آنها را نادیده می گیرند. آیا فکر می کنید که قبلن رازهای موفقیت را یاد گرفته اید؟ دیگران هم این رازها را می دانند اما وقتی استراتژی های موجود در این کتاب را به ترتیب به کار بندید، درآمدتان، زندگیتان و موفقیت تان دیگر مثل قبل نخواهد بود. به عنوان ناشر مجله ی موفقیت، من تمام اینها را دیده ام. هیچ چیزی مثل قدرت اثر مرکب اقدامات ساده ای که در طول زمان، درست انجام شده اند، موثر نیست.

این کتاب راه حلی واقعی ست برای چیزهایی که برای کسب موفقیت های بزرگ در زندگی تان به آنها نیاز دارید. هر چیزی که رویای اش را دارید،اشتیاق اش را دارید با هدف تان در زندگی ست در کتاب پیش رویتان برنامه ای برای کسب تمام آنها یافت می شود. به خواندن این کتاب ادامه دهید و اجازه دهید تا دنیای تان را متحول کند.

و جک کنفیلد نیز گفته است: اگر دنبال یک راهنمای واقعی هستید؛ برنامه ای واقعی با ابزار هایی واقعی که می تواند زندگی تان را تغییر دهد و به رویاهای تان تحقق بخشد، اثر مرکب همان است که دنبال اش هستید. من می خواهم با استفاده از آموزه های این کتاب و بررسی زندگی گذشته ام بر اساس آن، بفهمم در چه زمینه هایی از زندگی شخصی ام نیاز به بازنگری و تلاش بیشتر دارم. ده جلد از این کتاب بخرید، یکی را برای خودتان نگه دارید و نه جلد دیگر را به کسانی هدیه دهید که دوستشان دارید. …

 

بخشی از مقدمه کتاب اثر مرکب

اگر کل چیزی که میخواهیم داشتن اطلاعات بیش تر بود، پس هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد، باید در یک عمارت مجلل زندگی کند و عضلانی پولادین داشته و کاملن خوشحال و سعادتمند باشد. اطلاعات جدید یا بیشتر، چیزی نیست که شما به آن احتیاج دارید، بلکه شما یک برنامه ی عملی جدید می خواهید. وقت آن رسیده که رفتارها و عادت های جدیدی را در خودتان خلق کنید که شما را از کارشکنی و خرابکاری، دور کند و ببرد به سمت موفقیت. رسیدن به موفقیت به همین سادگی ست.

در ادامه ی این کتاب، به یک برنامه ی عملی مفصل و ملموس پی می برید. اجازه دهید این کتاب از همین حالا انتظارات تان را دگرگون کند، پیش فرض های تان را از بین ببرد، حس کنجکاوی تان را برانگیزد و ارزش را به زندگی تان بیاورد.

این کتاب و ابزارهایی که برای حمایت و پشتیبانی از شما فراهم کرده ام، بهترین چیزهایی را به شما ارائه می دهند که شنیده ام، دیده ام، مطالعه کرده ام و آزموده ام. این ها بهترین مطالب از آن مطالبی ست که هر ماه در مجله ی موفقیت به شما هدیه می دهیم؛ اعصاره ی همه ی آنها جمع است در یک کتاب کوچک متحول کننده ی زندگی و درضمن، کتابی بسیار ساده! بیایید شروع کنیم؟ …

 

بخشی از کتاب اثر مرکب

 

وقتی به اعمال و رفتار خیلی از مردم جهان نگاه می کنید، می بینید که انگشت اتهام به سمت دیگران دراز می کنند، خودشان را قربانی می دانند، دیگران را سرزنش می کنند و از شخص دیگری یا دولت انتظار دارند که مشکلات شان را حل کند.

اگر تا به حال برای دیر رسیدن به جایی، ترافیک را سرزنش کرده اید یا گفته اید به خاطر کاری که فرزندتان، همسرتان یا همکارتان انجام داده است، حال و حوصله ندارید، در این صورت شما هم ۱۰۰ درصد مسوولیت شخصی را نپذیرفته اید.

دیر رسیدید چون جلوی چاپگر، صف کشیده بودند؟ شاید شما نباید تا آخرین دقیقه منتظر می ماندید؟ همکارتان ارائه را خراب کرد؟ آیا نباید خودتان پیش از تحویل دادن، یک نگاهی به آن می کردید؟ با نوجوان غیرمنطقی تان رابطه ی دوستانه ای ندارید؟ کتاب ها و کلاس های جالب خیلی زیادی وجود دارند که به شما در حل این مساله کمک می کنند.

شما به تنهایی مقابل کارهایی که انجام می دهید و نمی دهید، یا نحوه ی واکنش به اتفاقاتی که برای تان رخ می دهند، مسوول هستید. این طرز فکر قدرت بخش، زندگی من را به شکل اساسی، متحول کرد. شانس، شرایط یا موقعیت مناسب، چیزهایی نبودند که مهم باشند. به خودم بستگی داشت که مهم باشند یا نه. آزاد بودم تا هر کاری را که دوست داشتم، انجام دهم. …

 

درباره (نویسنده) دارن هاردی

دارن هاردی (Darren Hardy) برجسته‌ترین مربی موفقیت سال‌های اخیر به شمار می‌رود که بیش از ۲۰ سال در صنعت رشد و موفقیت شخصی به عنوان یک سخنران انگیزشی فعالیت کرده است.

 

 

 

 


👉امتیاز بده.