کتاب جادوی کار پاره وقت اثر جیم ران

کتاب جادوی کار پاره وقت ؛ رشد و موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای (Building Your Network Marketing Business) نوشته «جیم رآن» به موضوع تاثیر شگفت کار پاره‌وقت بر وضعیت مالی و ثروتمند شدن افراد می‌پردازد.

جیم ران از بازاریابی شبکه‌ای به عنوان یک کار پاره‌وقت مناسب یاد می‌کند. بازاریابی شبکه‌ای می‌تواند درآمدی برابر با کار تمام‌وقت و یا حتی بیشتر از آن نیز نصیب افراد کند.

بخشی از کتاب

در کسب ‌و کار شما سرمایه‌ مادی اصلاً اهمیتی ندارد. این پول نیست که با آن آینده‌ا‌ی را می‌خواهید بسازید. بلکه این مهارت شما است که آینده‌تان را می‌سازد. پول داری و مهارت نداری، پس من به شما می‌گویم هنوز فقیر هستید.

پول داری و جاه‌طلبی نداری، اصلاً جایگاه تو چیست؟ پول داری، شهامت نداری، پس ورشکسته‌ای. چیزی که ما می‌خواهیم اندکی پول و کلی شهامت است. به گذشته که برمی‌گردم به یاد می‌آورم زمانی را که به دنبال جذب افراد جدید و عضوگیری بودم و پول اصلاً برایم اهمیت نداشت.

در عوض چیزی که برایم مهم بود اراده‌ فرد، ابتکار فرد و شهامت آزمودن بود. اگر یک دلار برای سرمایه‌گذاری داشتند، به نظر من بسیار زیاد بود. اگر دارایی‌ات یک دلار بود و کمی هم جاه‌طلبی داشتی، می‌توانستم به تو نشان دهم چگونه ثروتمند و تبدیل به یکی از نمونه‌های درجه یک شرکت شوی.

به سراغ جذب کسی می‌رفتم که می‌گفت: «من هیچ پولی در بساط ندارم.» من می‌گفتم: «شش ماه است که به دنبال تو می‌گردم! بگذار نشان بدهم بدون پول، چگونه می‌توانی انجامش دهی.» چون قانونی در سرمایه‌داری وجود دارد و آن را یادداشت کنید که شما می‌توانید بخرید و بفروشید و یا تحت شرایطی خاص بفروشید و بخرید، به شرطی که جاه‌طلب باشید.

حال اگر جاه‌طلبی ندارید ما نمی‌توانیم آن را درمان کنیم، پول هم نمی‌تواند کمبود جاه‌طلبی را درمان کند. اما اگر یک دلار پول دارید و کمی جاه‌طلبی، من می‌توانم به شما نشان دهم چگونه ثروتمند شوید…


👉امتیاز بده.