کتاب معجزه گر ماجراهای دختر کفش دوزکی و گربه سیاه اثر توماس آستراک

کتاب معجزه گر ماجراهای دختر کفشدوزکی یک داستان مصور یا کُمیک استریپ (Comic Strip) ابرقهرمانی برای کودکان و نوجوانان از مجموعه ماجراهای دختر کفش‌دوزکی و گربه سیاه (miraculous: tales of ladybug and cat noir) است که انیمیشن آن هم پرطرفدار است. نویسنده این اثر توماس آستراک و تصویرگرش، برایان هس است.

شخصیت‌های اصلی این مجموعه دو نوجوان پاریسی به اسم‌های مرینت دوین و ادرین اگرست هستند. که با استفاده از نیروهای معجزه‌آسای خود به دختر کفشدوزکی و گربه سیاه تبدیل می‌شوند.

داستان مصور یا کُمیک‌استریپ ( Comic Strip) نقاشی، یا مجموعه‌ای از نقاشی‌های دنباله‌دار است که ماجرایی را روایت می‌کند. کمیک معمولاً توسط یک تیم دونفره که یکی داستان را می‌نویسد و دیگری تصویر گری و جوهر زنی می‌کند ساخته می‌شود. در این کتاب ماجراهای دختر کفش دوزکی و گربه سیاه به صورت کمیک و تصویری گردآوری شده که برای کودکان و نوجوانان بسیار جالب توجه و مهیج می باشد.

به لحاظ کوتاه بودن داستان برای کودکان ده یا دوازده سال به بالا توصیه نمی شود. ولی برای کودکان زیر ده سال خیلی مهیج و جالب خواهد بود. که استفاده از کاغذ روغنی و باکیفیت برای چاپ کتاب جذابیت آن را برای کودکان دو چندان کرده است.

جلد های دیگر مجموعه ماجراهای دختر کفش‌دوزکی

کتاب دختر کفشدوزکی شماره ۱ داستان هایی از پاریس اثر توماس آستروک

کتاب دختر کفشدوزکی شماره ۲ سیلوروس زباله خوار! اثر توماس آستروک

کتاب دختر کفشدوزکی شماره ۳ زباله خوار، مسابقه بزرگ ! اثر توماس آستروک

کتاب دختر کفشدوزکی شماره ۴ زباله خوار، نبرد در شهر اصلی ! اثر توماس آستروک

کتاب دختر کفشدوزکی شماره ۵ کفشدوزک الهام بخش اثر توماس آستروک

این کتاب کمیک زیبا دارای داستان های مجزا در هر کتاب می باشد که البته تمامی کتابها، در یک داستان اصلی ادامه پیدا می کند. که هدیه ای مناسب برای کودکان است.

خرید اینترنتی کتاب معجزه گر ماجراهای دختر کفشدوزکی
سحاب دانش با ارائه خلاصه ای از بهترین کتابها با بیشترین تخفیف و کم ترین قیمت را برای شما معرفی می کند.






👉امتیاز بده.