دارن هاردی و آثار او

دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده آمریکایی و سخنران، مشاور و ناشر سابق مجله موفقیت است. هاردی نویسنده نسخه‌های پر فروش نیویورک تایمز، متولد ۱ فوریه ۱۹۷۱ در کالیفرنیای آمریکاست. «اثر مرکب» مشهورترین کتاب هاردی است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های مجله نیویورک‌تایمز قرار دارد.

او در طول دوران حرفه‌ای خود ۳ شبکه تلویزیونی موفق و بیش از هزاران برنامه تلویزیونی را تولید کرده. همچنین هاردی به مدت ۸ سال ناشر و سردبیر مجله موفقیت(success magazine) بود. چنین مشاغلی به دارن کمک کرد تا با داستان موفق‌ترین کارآفرینان و رهبران تجارت جهان از جمله ریچارد برانسون، استیو جابز، ایلان ماسک، جف بزوس، مارک زاکربرگ، هاوارد شولتز، استیو وین و جک ولش آشنا شود.

به این ترتیب او روش‌ها و استراتژی‌های موفق‌ترین افراد را با درس‌ها و تجربیات شخصی‌اش ترکیب کرد تا بتواند الهام‌بخش و مربی میلیون‌ها نفر از مردم دنیا باشد. هدف هاردی توانمندسازی و راهنمایی افراد تأثیرگذار بوده است.

والدین دارن هاردی زمانی که ۱۸ ماهه بود از هم جدا شدند. مادرش سرپرستی او را قبول نکرد؛ بنابراین، دارن با پدرش که همچون گروهبان توپخانه در فیلم «غلاف تمام فلزی» بود زندگی کرد. پدرش قوانین یا محدودیت‌های زیادی برای او وضع نمی‌کرد. با این حال دارن هرگز سراغ مواد مخدر و رفتارهای پرخطر نرفت و نمرات خوبی کسب می‌کرد. از نظر خود دارن هاردی این رفتار پدر «فلسفه و استانداردهای زندگی کردن» را به او نشان داد. بعد از اینکه از چیزی شکایت می‌کرد یا فکر می‌کرد به‌اندازه کافی خوب نیست، پدرش به او می‌گفت: «شرایط مهم نیستند. اگر دیگران باهوش‌ترند یا استعداد بیشتری دارند، تو باز هم می‌توانی پیروز شوی. سخت‌تر تلاش کن، بیشتر درس بخوان و خودت را بیشتر از بقیه تحت‌فشار قرار بده و یک استثنا باش تا موفق شوی.»

او به کمک پدرش متوجه شد می‌تواند به هر چیزی که می‌خواهد دست پیدا کند و در سن ۱۸ سالگی اولین تجارتش را راه‌اندازی کرد. دارن تا قبل از ۱۹ سالگی به ثروت ۶ رقمی رسید. این ثروت در طول ۵ سال به بیش از ۱ میلیون دلار در سال افزایش یافت. با گذشت ۳۰ سال، دارن هنوز هم از فلسفه پدرش پیروی می‌کند. او زندگی شخصی‌اش را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد تا به آن‌ها نشان دهد هر کس می‌تواند ضعف‌های گذشته را به فرصت‌های بزرگ تبدیل کند و به موفقیت دست یابد.

کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

آیا به دنبال کسب موفقیت هستید؟ می‌خواهید موفق‌تر از امروز باشید؟ حتی موفق‌تر از آن‌که تا به حال تصورش را هم نکرده بودید؟ موضوع کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) همین است. تصمیمات شما سرنوشت‌تان را رقم می ‎زنند. سرنوشت، چیزی است که خودتان آن را می‎ سازید.

تصمیمات کوچک روزانه‌تان، شما را به‌سمت زندگی‌ای که به دنبالش هستید یا به‌سمت فاجعه سوق می‌دهد.همین تصمیمات کوچک، زندگی ما را شکل می‌دهند. کافیست تنها دو میلی‌متر از مسیر حرکت‌تان خارج شوید، آن وقت مسیر زندگی‌تان به‌کلی تغییر خواهد کرد. چیزی که به‌ظاهر خیلی کوچک به نظر می‌رسید، حال می‌تواند تبدیل به اشتباهی بزرگ شود.

همان‌طور که دو میلی‌متر اشتباه محاسباتی باعث می‌شود به کل دچار تغییر مسیر در زندگی‎تان شوید، تنها دو میلی‌متر تصحیح مسیر می‌تواند شما را به مقصد برساند. نکته مهم، پیدا کردن یک طرح و برنامه است؛ یک راهنما و نقشه که به شما نشان دهد مقصد کجاست؛

نقشه‌ای که به شما نشان دهد چگونه به آن‌جا برسید و چگونه در مسیر باقی بمانید. این کتاب، همان نقشه جامع و ملموس است. اجازه دهید این کتاب، انتظارات شما را تغییر دهد، فرضیات قبلی شما را پاک کند، حس کنجکاوی‌تان را بر‌انگیزد و به زندگی شما ارزش دهد.

تحسین های اثر مرکب توسط افراد موفق

  • برایان تریسی سخنران و نویسنده سرشناس

«این کتاب قدرتمند و کاربردی که بر اساس تجربیاتی اثبات شده و سودآور نوشته شده است، به شما نشان می دهد که چگونه استعدادهای خاصتان را به کار بگیرید تا از فرصتهای دور و برتان حداکثر استفاده را ببرید.اثر مرکب گنجینه ای است از ایده ها، برای رسیدن به موفقیت هایی بزرگتر از آنچه تا کنون فکر میکردید ممکن است»

  • جک کنفیلد، نویسنده کتاب اصول موفقیت

«فرمولی کلیدی برای داشتن یک زندگی فوق العاده. این کتاب را بخوانید و مهم تر این که به آن عمل کنید!»

  • جان سی ماکسول؛ سخنران و نویسنده کتاب پرفروش ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری

«اثر مرکب کتابی ضروری است برای همه کسانی که در جستجوی موفقیت هستند. می‌خواهید بدانید برای موفقیت به چه چیزهایی نیاز دارید؟ می‌خواهید بدانید باید چه کارهایی انجام دهید؟ همه جواب‌ها در همین صفحات است. اثر مرکب یک راهنمای عملی شفاف و مختصر است برای موفقیت».

  • تی. هار واکر؛ نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز با عنوان اسرار ذهن ثروتمند
    «اثر مرکب به شما کمک می‌کند تا در رقابت‌ها پیروز شوید از چالش‌های پیش رویتان عبور کنید و آن زندگی را خلق کنید که لایقش هستید».


[aff-link link=”https://snappshop.ir/product/snp-1588906556/%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%A8″ text=”خرید از اسنپ شاپ”]

کتاب دیوانگان ثروت‌ساز: چگونه نترسیم و سوار قطار وحشت کارآفرینی شویم؟

بسیاری از افراد در فکر راه اندازی کسب‌وکار خودشان هستند. اما چالشها و سختی های موجود در این مسیر سبب می‌شود خیلی از افراد از آن دست بکشند. مسیر موفقیت راهی پرپیچ‌ و خم است که هر فرد در این مسیر بارها با شکست روبه‌رو می‌شود.

دارن هاردی از افراد تاثیرگذار در صنعت و تجارت، تجربه‌های شخصی‌اش را در مسیر موفقیت در کتاب دیوانگان ثروت‌ساز، چگونه نترسیم و سوار قطار وحشت کارآفرینی شویم؟ مطرح می‌کند. کتاب دیوانگان ثروت‌ساز اصول مربوط به کارآفرینی را ارائه می‌دهد و با راهنمایی‌های دارن هاردی خواننده این کتاب جرات پیدا می‌کند کسب‌وکار خودش را راه بیندازد.


کتاب بهترین سال زندگی تو

شما با انتخاب این کتاب، خود را از ۹۷ درصد باقی افراد جامعه جدا کرده و به ۳ درصد ممتاز آن منسوب می‌کنید؛ ۹۷ درصدی که نمی‌خواهند در مورد خواسته‌هایشان عمیق و هوشمندانه فکر کنند و راهی مناسب برای رسیدن به اهداف خود بیابند. در این کتاب، به شما نشان می‌دهیم که چگونه در چند ماه، مسیری را برای رسیدن به موفقیت طی کنید که دیگران در طول عمر آن را می‌پیمایند.

دارن هاردی (Darren Hardy) در کتاب بهترین سال زندگی تو (Living your Best year ever) نشان می‌دهد که به هر چیزی که فکر ‌کنید، در مورد آن به انتظاراتی می‌رسید و براساس قانون جذب آن را در زندگی واقعی خود تجربه می‌کنید.


[aff-link link=”https://snappshop.ir/product/snp-1929663507/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7″ text=”خرید از اسنپ شاپ”]

کتاب شناسی دارن هاردی

  • اثر مرکب
  • کتاب دیوانگان ثروت‌ساز: ترن هوایی کارآفرینی
  • امسال تکرار نخواهد شد یا بهترین سال زندگی تو
  • استثنا باشید! «کتاب غیررسمی» برداشتی از یکی از کارگاه‌های او
  • ‫۱۰ هفته تا موفقیت بی چون و چرا‬
  • پیغامی سری برای موفق شدن
  • تصمیمات سرنوشت ساز
  • کپسول ۱۰۰ سال خردمندی
  • رهبری در قرن ۲۱
👉امتیاز بده.