دیو پیلکی | کتاب کاپیتان زیرشلواری | کتاب سرکار هاپو

دیو پیلکی تصویرگر و نویسنده آمریکایی کتاب های کودک (4 مارس 1966) در کلیولند، اوهایو در خانواده مسیحی که پدر او دیوید پیلکی، کشیش و مادرش باربارا که ارگ نواز کلیسا بود به دنیا آمد. پیلکی در یک خانواده مسیحی محافظه کار بزرگ شد و در طول زندگی خود به مدارس مسیحی رفت. و از دانشگاه ایالتی کنت فارغ التحصیل شد.

دیو پیلکی (Dav Pilkey) کتاب کاپیتان زیرشلواری (Captain Underpants) را زمانی که در کلاس دوم بود خلق کرد. دیو که مبتلا به اختلال کم‌توجهی (ADHD) تشخیص داده شده بود، اغلب به دلیل ایجاد مزاحمت از کلاس اخراج می شد و آن زمان را صرف ساختن کمیک می کرد. معلمش به او گفت که نمی تواند بقیه عمرش را صرف ساختن کتاب های احمقانه کند، اما دیو به او ثابت کرده است که بسیار اشتباه می کند.

اولین کتاب در سال 1997 منتشر شد، مجموعه کاپیتان زیرشلواری بیش از 80 میلیون نسخه فروخت و به یک فیلم و یک مجموعه نتفلیکس تبدیل شد.

کمیک‌های کاپیتان زیرشلواری برای خوانندگان بی‌میل و هر کسی که حس شوخ‌طبعی احمقانه دارد، به لطف سخره‌های گیرا، شوخی‌های خنده‌دار و تصاویر عالی‌شان جذاب است. نقاشی‌های پیلکی و تلنگرهایی که به کارتون‌ها جان می‌بخشند، الهام‌بخش بسیاری از خوانندگان شده است تا خودشان شروع به طراحی کنند.

پس از انتشار کتاب نهایی، پیلکی دو سری (Spin-off) نوشت که شخصیت‌های کاپیتان زیرشلواری را شامل می‌شد Dog Man و Super Diaper Baby.
توضیح:( Spin-off) : به هر کار یا روایتی گفته می‌شود که بر اساس داستان یا مفهوم یک اثر دیگر باشد. اسپین‌آف ممکن است جزئیات بیشتری از آن را روایت کند، و یا روایتگر داستان متفاوتی باشد.

Dog Man ! سگ جنایتکاری است که بخشی از آن سگ است، بخشی از آن پلیس! با همان طنز و سرگرمی کاپیتان زیرشلواری.

پتی و هک با نقشه های وحشتناک شان مامور پلیس و سگ پلیس را راهی بیمارستان می کنند، متاسفانه سر آقای پلیس و بدن سگ پلیس درحال مردن هستند اما با نظر خانم پرستار کلۀ سگ را به بدن مامور پیوند می زنند و سرکار هاپوی قصه بوجود می آید.

Dog Man مجموعه ای درخشان از رمان های کمیک است.

کتاب کاپیتان زیرشلواری |Captain Underpants

کتاب کاپیتان زیرشلواری 1: ترا-لا-لا


کتاب کاپیتان ‌زیرشلواری 2: حمله‌ توالت‌های سخنگو


کتاب کاپیتان زیرشلواری 3: هجوم آشپزهای خیلی بد جنس فضایی


کتاب کاپیتان زیرشلواری 4: کاپیتان زیرشلواری و پاتک پرخطر پروفسور دوپی


کتاب کاپیتان زیرشلواری 5: کاپیتان زیرشلواری و خشم خانم خوش پوش خبیث


کتاب کاپیتان زیر شلواری 6: نبرد بزرگ و خفن با روبات زنده آب دماغی (قسمت اول)


کتاب کاپیتان زیر شلواری 7: نبرد بزرگ و خفن با روبات زنده آب دماغی (قسمت دوم)


کتاب کاپیتان زیرشلواری 8:دردسرهای عجیب و غریب ساکنین سرزمین توالت بنفش

کتاب کاپیتان زیرشلواری 9: و بازگشت هولناک شلوارپاره

کتاب سرکار هاپو | Dog Man

#1


#2


#3


#4


#5


#6


#7


#8


#9


#10


#11


👉امتیاز بده.