مجموعه داستان های ترسناک برای گفتن در تاریکی

مجموعه داستان های ترسناک برای گفتن در تاریکی مجموعه داستانهای خواندنی و جذاب  برای کوددکان و نوجوانان است که توسط نویسنده کودک و روزنامه‌نگار آمریکایی آلوین شوارتز نوشته شده است. او در این کتاب مجموعه‌ای از افسانه‌های کهن و داستان‌های رایج بین عامه مردم را که مربوط به ادبیات فولکلور و سنتی آمریکاست را در کتابش گردآوری کرده است درواقع نمی‌توان شوارتز را نویسنده این داستان‌ها دانست.

داستان های ترسناک برای گفتن در تاریکی مجموعه ای از سه مجموعه داستان های ترسناک کوتاه برای کودکان است که توسط آلوین شوارتز نوشته شده و توسط استیون گامل تصویرگری شده است. عناوین کتاب‌ها داستان‌های ترسناکی برای گفتن در تاریکی (۱۹۸۱) کتاب اول (Scary Stories to Tell in the Dark) شامل ۲۹ داستان است. داستان‌های ترسناک‌تر برای گفتن در تاریکی (۱۹۸۴) کتاب دوم (More Scary Stories to Tell in the) شامل ۲۸ داستان و داستان‌های ترسناک ۳: داستان‌های بیشتر برای خنک کردن استخوان‌های شما (۱۹۹۱) کتاب سوم (More Tales To Chill Your Bones) شامل ۲۵ داستان است.

هر سه کتاب دارای داستان های کوتاه متعددی در ژانر وحشت هستند. نویسنده شوارتز از افسانه‌های فولکلور و شهری به‌عنوان موضوع داستان‌هایش به‌شدت استفاده می‌کرد، تحقیقات گسترده‌ای انجام داد و بیش از یک سال برای نوشتن هر کتاب صرف کرد. جلد اول در سال ۱۹۸۱ منتشر شد و کتاب‌ها متعاقباً در یک جعبه و یک جلد جمع‌آوری شدند.

برخی از داستانهای مجموعه داستان های ترسناک برای گفتن در تاریکی در ایران ترجمه و چاپ شده است که در ادامه مقاله تعدادی از آنها را می بینید.

درباره (نویسنده) آلوین شوارتز

آلوین شوارتز متولد ۲۵ آوریل ۱۹۲۷  نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی بود که بیش از پنجاه کتاب را به موضوعاتی همچون فولکلور و بازی کلمه ای اختصاص داده و به آن پرداخته است که بسیاری از آنها برای خوانندگان جوان در نظر گرفته شده است. وی مدرک لیسانس خود را از کالج Colby و کارشناسی ارشد روزنامه نگاری از دانشگاه شمال غربی دریافت کرد. و در  ۱۴ مارس ۱۹۹۲ دار فانی را وداع گفت.


👉امتیاز بده.