مجموعه 12 جلدی می می نی اثر ناصر کشاورز

مجموعه کتاب می می نی با هدف آموزش نکات اخلاقی و مهارت‌های رفتاری – زندگی و حل مشکلات رفتاری خردسالان و کودکان، منتشر شده است. این مجموعه مصور و با زبان شعر برای کودکان خردسال دو تا شش ‌سال تهیه شده است.

شخصیت می‌می‌نی بر اساس مجموعه داستان‌های بابلز (Bubbles) شکل گرفته و ناصر کشاورز، شاعر برجسته‌ی کودکان، اشعار کتاب را با توجه به محتوای داستان‌های اصلی تنظیم کرده است.

هر داستان به یک نکته اخلاقی اشاره کرده و مهارتهای مورد نیاز را به کودکان آموزش می دهد.

1 – کتاب می می نی – الهی بد نبینی

2 – کتاب می می نی – گل می کشه یا نی نی

3 – کتاب می می نی – چه دوست نازنینی

4 – کتاب می می نی – حالا تمیزترینی

5 – کتاب می می نی – تولد و مهمونی

6 – کتاب می می نی – یه عالمه شیرینی

7 – کتاب می می نی – دیگه بیکاره، دوست و رفیق نداره

8 – کتاب می می نی – تو مهد کودک، دوسته با فیل و اردک

9 – کتاب می می نی – پشت پرده ، یه سکه پیدا کرده

10 – کتاب می می نی – پنیر داداش ماسته، حرف … راسته

11 – کتاب می می نی – درخت و برگ و ریشه، … پیدا می شه

12 – کتاب می می نی – پرنده رو درخته، شده شلخته

درباره‌ (نویسنده) ناصر کشاورز

ناصر کشاورز یکی از شاعران و نویسندگان برجسته در حوزه‌ ادبیات کودک و نوجوان است. «من و مرغابی‌ها» نام اولین کتاب ناصر کشاورز است که در سال 1365 منتشر شد و از آن زمان تاکنون، بیش از 160 کتاب برای کودکان و نوجوانان به چاپ رسانده است.

مجموعه کتاب‌های «وگی ورجه»، «کی بود کی بود» و «مرا یک دایناسور درسته قورت داده» برخی از دیگر آثار او در حوزه‌ شعر و داستان کودکان به شمار می‌آیند.

از دیگر آثار او می‌توان به مجموعه‌ ۱۲ جلدی «شعرهای نی‌نی کوچولو»، مجموعه‌ ۱۲ جلدی «می‌نی‌نی و مامانش»، مجموعه‌ ۴ جلدی «دویدم و دویدم»، «کلاغ زرد»، «مسئولیت»، «آزادی»، «گنجشک و پروانه»، «سیب جان سلام» و «مرا یک دایناسور درسته قورت داده»، ۴ مجموعه‌ «تلخ و شیرین»، «رنگ‌های گمشده»، «از این طرف لطفاً فقط هیس» و «بوی نرگس» اشاره کرد.


👉امتیاز بده.