منابع گرامر برای آیلتس (IELTS)

گرامر (Grammar) بخش ضروری مطالعه هر زبانی است. برای تثبیت مهارت خود در زبان انگلیسی، باید بر قواعد و ساختارهای گرامری آن تسلط کامل داشته باشید. این به شما در بهبود نمره آیلتس در هر چهار ماژول Reading، Writing، Speaking و Listening کمک می کند.

برای دستیابی به نمره بالا در آیلتس، باید مهارت های گرامر انگلیسی خود را تقویت کنید. اگرچه آزمون خاص گرامر در آیلتس وجود ندارد، اما تقریباً تمام بخش های آیلتس نیاز به تسلط عالی بر آن دارند. راه‌های زیادی برای بهبود گرامر وجود دارد که کتاب‌های گرامر یکی از بهترین‌ها در میان آن‌ها هستند.

کدام کتاب گرامر برای آیلتس بهتر است؟

اول از همه، شما باید سطح زبان انگلیسی خود را بدانید تا کتاب گرامر مناسب خود را انتخاب کنید. شما باید تجزیه و تحلیل کنید که سطح شما مبتدی (beginner)، متوسط (intermediate)، متخصص یا پیشرفته (expert) انگلیسی است و بر این اساس کتاب بخرید. بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد یک کتاب گرامر خوب برای آیلتس یک آزمون گرامر شرکت کنید.

اهمیت کتاب های گرامر در آیلتس چقدر است؟

داوطلبانی که در آزمون آیلتس شرکت می کنند باید در گرامر مهارت داشته باشند زیرا باید اطمینان حاصل کنند که پاسخ هایی که به سؤالات ارائه می دهند با دستور زبان صحیح نوشته یا بیان شده است. در نتیجه، آنها برای تقویت مهارت های دستور زبان خود به کتاب های دستور زبان نایز دارند.

چگونه یک کتاب گرامر خوب بخریم؟

امروزه خرید کتاب به خاطر وجود فروشگاههای اینترنتی و آنلاین خیلی راحت تر و جذابتر شده زیرا به راحتی می توانید محصولات چندین کتاب فروشی و ناشر را کنار هم ببینید، قیمتها را با هم مقایسه کنید و نظرات افراد را بخونید و در نهایت کتاب مد نظر خود را بخرید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

در ادامه لیستی از بهترین کتاب های گرامر زبان انگلیسی وجود دارد که می توانید از آنها برای افزایش نمره آیلتس خود استفاده کنید. این فهرست شامل کتاب هایی از سطح مقدماتی تا پیشرفته زبان انگلیسی است.

👉امتیاز بده.