کتاب از دخترت قهرمان بساز اثر دارلین براک انتشارات آتیسا

کتاب از دخترت قهرمان بساز ، (Raising great girls: help for moms to raise confident, capable daughters) اثر دارلین براک، مسئولیت‌هایی را که تمام مادران و پدران، جهت پرورش و رشد دخترانی قدرتمند با آن‌ها رو به رو هستند، را شرح داده است و راهنمایی‌های لازم را نیز ارائه می‌دهد.

تمامی مادران و پدرانی که می‌خواهند دخترانی با اعتماد به نفس و توانمند داشته بایستی این کتاب را مطالعه کنند. نویسنده کتاب از معتقد است یکی از ارزشمند ترین مشاغل، تربیت کردن دخترانی توانمند است. او معتقد است دخترانی که در زندگی شما هستند چه خودتان آن ها را به دنیا آورده باشید یا آن ها را به فرزند خواندگی قبول کرده باشید، باید آنها را توانمند و شجاع تربیت کنید. دختران شجاعی در زندگی روی پاهای خودشان بایستند و تکیه گاهی برای انسان های دیگر هم باشند.

آن‌ها علاوه‌ بر داشتن وقار و متانت باید همیشه مهربان، دلسوز و فهمیده باشند. این دختران نه بی‌عیب‌ و‌ نقص خواهند بود و نه عاری از مشکل و مسئله؛ آن‌ها دردسرساز، غیرمنطقی، خودسر و گاهی کمی پیچیده خواهند بود. آن‌ها همچنین افرادی شگفت‌انگیز، دوست‌داشتنی و همچون جواهری هستند که رابطۀ بین شما و آن‌ها فراتر از هر رابطه‌ای در زندگی‌تان خواهد شد.

بخشی از کتاب از دخترت قهرمان بساز

در طی سال هایی که دخترانم درحال بزرگ شدن بودند من ملکه اندکپ آمریکا بودم. برای شمایی که نمی دانید اندکپ چیست باید بگویم یک اندکپ قفسه ای است که در تمام مغازه های کشور ما در انتهای هر راهرو قرار دارد؛ در واقع گرد بادی از« یک معامله باورنکردنی» است که زنان پرمشغله را، وقتی با عجله در حال خرید کردن هستند، در خود می کشد.

این قفسه جایی است که خرده فروشان بهترین جنس خود را با بهترین قیمت در آن قرار می دهند.آیا واقعا می توان در مقابل این خریدها مقاومت کرد؟ من که نمی توانستم_ حداقل برای مدتی در زندگی ام نتوانستم. منظور من این است که آیا می توانیم بدون یک خردکن قابل حمل که با باتری کار می کند و هرچیزی را در اندازه های مناسب خرد می کند زندگی کنیم؟

ولی کافی ست آن را با خود به خانه ببرید تا متوجه شوید بر خلاف قولی که برای «خرد کردن بی دردسر» داده اند، تمیز کردن آن بعد از خرد کردن تمام غذایتان چه کابوس بزرگی است… وقتی به گذشته نگاه می کنم نمی دانم چقدر پول خرج آن«خرت و پرت ها» کرده ام؛ فکر هم نمی کنم دلم بخواهد بدانم، چون دانستن آن حالم را بد می کند. آن زمان من مستعد افتادن در گرداب معاملات خوب بودم، چون عجله داشتم. …

درباره دارلین براک

دارلین براک (Darlene Brock) بنیانگذار و رئیس پروژه Grit و Grace، نویسنده و مجری Grit and Grace Life Podcast می باشد.

خرید اینترنتی کتاب از دخترت قهرمان بساز
سحاب دانش با ارائه خلاصه ای از بهترین کتابها با بیشترین تخفیف و کم ترین قیمت را برای شما معرفی می کند.



👉امتیاز بده.