کتاب انگشتان ثروت ساز اثر مارگارت. ام. لینچ

کتاب انگشتان ثروت ساز (Tapping Into Wealth) اثر مارگارت. ام. لینچ با استفاده از تکنیک‌های آزادی عاطفی یا «ای اف تی» که به آن ضربه زدن نیز گفته می‌شود، برنامه‌ای عالی برای افزایش درآمد ارائه می‌دهد.

مقدمه کتاب انگشتان ثرات ساز

چرا پول بیشتری ندارم؟ این سوال را بارها و بارها از مردمی که احساس می‌کنند، با وجود تلاش زیاد درآمدشان در حد معینی ثابت مانده می‌پرسند. خیلی‌ها سخت کار می‌کنند و به نتیجه‌ای که می‌خواهند نمی‌رسند.

ناامید می‌شوند و به خاطر این که نتونستن درآمد بیشتری داشته باشند حالشون گرفته می شود. بعد نوبت به مقصر دونستن و بهانه آوردن می‌رسد: من چه مشکلی دارم که نمی‌توانم پول بیشتری در بیارم؟ چی کار کردم که استحقاق این وضعو دارم؟ نمیدونم چه جوری پول بیشتری در بیارم! و غیره و غیره.

این پیام‌ها و احساسهای منفی آنچه را که نمی‌خواهید تقویت می‌کنند!. وقتشه که رابطه بین خود و پول را تغییر دهید! این کتاب برای این نوشته شده.

قدرت تغییر دادن وضع مالیتان توی دستانتان یا بهتره بگیم توی ذهنتان است. مهم نیست که چقدر در بانک پول دارید یا درآمدتان چقدر است. اگه حاضرید در خاطرات گذشته‌تان کندوکاو کنید و ببینید چی باعث شده وضع مالیتان، الان این جوری باشد و بعد دست از آن‌ها بردارید می‌توانید، در را به روی پولهای بیشتر «بیشتر از آنچه که بتونین تصور کنین» باز کنین. شخصا از روشهایی که در این کتاب گفتم برای شغل فعلی‌ام استفاده کرده ام.

شما هم می‌توانید! برخلاف خیلی از مشاورهایی که از روشهای ذهنی/ جسمی استفاده می‌کنند، من پس زمینه علمی و کسب و کاری دارم. لیسانس رشته مهندسی شیمی از دانشگاه فنی وورسستر ماساچوست گرفتم و با ذهنیت عملگرای یه مهندس با روشهای ذهنی/ جسمی روبرو شدم. بیشتر از ۱۲ سال توی شرکتهای مختلف به کار مدیریت و فروش مشغول بودم و بعدش تصمیم گرفتم شغلم را عوض کنم و مشاور موفقیت شوم.

ولی اول باید روی موانعی که خودم در زمینه پول و ثروت داشتم کار می‌کردم. زمینه مهندسی مرا به علم جدید طب انرژی کشاند و مدرک (ای اف تی) «تکنیک رهایی ذهن» را گرفتم. این روش را بهش ضربه زدن هم می‌گویند.

وقتی کارم را شروع کردم انتظار داشتم خیلی موفق بشم چون این روش قوی را بلد بودم. ولی بعد از چند ماه دچار انواع ترس و ناامیدی و خجالت و غم شدم چون به اندازه کافی درنمی آوردم. فقط در حد بخور و نمیر بود.

می‌توانستم هزینه هامو بدم و کارمو ادامه بدم. ولی دیدم رسیدن به یه درآمد خوب کار سختیه. خیلی از آدمای زرنگ و کاری و خوش نیت برای کمک گرفتن پیشم آمدند. آن‌ها به خاطر وضع مالیشون تحت فشار بودند و سعی می‌کردند علاوه بر این که خرج و دخلشونو یکی می‌کنند از زندگی هم لذت ببرند و کارشونو توسعه بدن و از استعداداشون بهتر استفاده کنند.

می‌خواستند روی اعتماد به نفس یا توانایی صحبت کردن در جمع باهاشون کار کنم و فشار و اضطرابشونو از بین ببرم و خاطرات بدی را که داشتند پاک کنم. به خوبی می‌دیدم که چه جوری اوضاع خراب مالیشونو، که دلیل اصلی احساس ترس و فشار و ناامنی دائمیشون بود، مخفی می‌کردند.

علت اصلی باورهای محدود کننده و سختیهایی که برای پول درآوردن می‌کشیم و مواقعی که کار خودمونو خراب می‌کنیم تصمیمهای منفی هستن که به صورت ناخودآگاه در مورد پول گرفتیم. اغلب آن‌ها به خیلی قدیم و معمولا به بچگی برمی گردند و خیلی وقته که خودآگاه ما دیگه آن‌ها را فراموش کرده است.

در این کتاب به شما می‌گویم که چه جوری بفهمین که موانعتون از کجا آمدند. اول ارتباط ذهن/ جسم را با پول و این که چطور روی اوضاع مالیتون اثر می‌ذاره میگم. بعد توضیح میدهم که ضربه زدن چه جوریه و چطور می‌توانید خودتون به تنهایی انجامش بدین. بعدش تمرینایی بهتون میدم که با آن‌ها می‌توانید باورها و احساسهایی را که در مورد پول دارید پیدا کنین و ببینید که چرا باید روی آن‌ها جدی‌تر کار کنید تا بتوانید پول خیلی بیشتری دربیارید. ترسهایی را که ممکنه به خاطر درآوردن پول بیشتر پیدا کنید بررسی می‌کنیم.

راهنماییهایی هم برای ثروتی که هدف می گیرید می‌کنم. باورهای ناخودآگاهانه‌ای را که در مورد مقدار پولی که می‌توانید دربیارید، دارید تغییر می دهیم چون آن‌ها هستند که باعث شدن توی وضع فعلی گیر کنید. آخر کتاب می فهمید که چرا بیشتر از این پول ندارید و چه جوری می‌توانید این را عوض کنید. بعدش آماده می شید که قدمهای اساسی بردارید و حسابی تغییر کنید.

تا حالا به هزاران نفر کمک کرده‌ام که ببیند چرا در برابر درآوردن پول زیاد مقاومت می‌کنند و بهشون یاد دادم که با ضربه زدن موانعشونو برطرف کنند. حالا هم می‌خوام به شما کمک کنم که جواب این سوال را بدین که «چرا پول بیشتری ندارم؟»

اکثر فصل‌های این کتاب تمرینهای خاصی دارند که بهتون در درک بهتر درس‌ها کمک می‌کنند.

مارگارت ام. لینچ: مربی موفقیت و متخصص برجسته در بهره برداری که به افراد کمک می‌کند تا با استفاده از Tapping (ضربه زدن) بلوک‌های عاطفی موفقیت را پاک کنند – اعتقادات محدود کننده‌ای که آن‌ها را از کار خود باز می‌دارد اصلاح کنند.


👉امتیاز بده.