کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما

 

کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما (Robin Sharma) بانام اصلی The 5 AM Club: Own Your Morning. Elevate Your Life روایت داستان دو غریبه است که با یک فرد بسیار پولدار آشنا می‌شوند. آن‌ها از آموزه‌ها و دستورالعمل‌های فرد پولدار استفاده می‌کنند تا مسیر موفقیت را بپیمایند.

هدف اصلی این کتاب که از نامش مشخص است، شامل آموزه‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا میزان بهره‌وری‌تان را با برنامه‌ صبحگاهی افزایش دهید. این کتاب بیان می‌کند که بیدار شدن در ساعات ابتدایی صبح می‌تواند قدرتی شگفت‌انگیز و معجزه‌آسا برای شما به ارمغان بیاورد و با ارائه تمرینات ساده و آسان تغییری بنیادین در مدیریت فردی‌تان ایجاد می‌کند.

رابین شارما از جادویی به نام سحرخیزی در قالب یک داستان و از اهمیت آن در دستیابی به موفقیت صحبت می‌کند و بیدار شدن در ساعت پنج صبح را بسیار پُراهمیت می‌داند و معتقد است که این زمان، زمان رسیدن به تمام خواسته‌های انسان در طول روز است.

کتاب در 17 فصل نوشته‌شده است، شارما در قالب مکالمات این کتاب ذهن مخاطب را به سمت شکل دادن عادت سحرخیزی می‌برد و معتقد است سازندگان دنیا همان کسانی هستند که از چند ساعت اول صبح بیشترین استفاده را می‌کنند.

درباره (نویسنده) رابین شارما

رابین شارما در سال ۱۹۶۵ در کانادا متولد شد. او نویسنده‌، سخنران و مجری معروفی است که در زمینه موفقیت و توسعه فردی فعالیت می‌کند. تحول او درست در زمانی که بیست و پنج ساله بود رخ داد. زمانی که تصمیم گرفت کار وکالت را کنار بگذارد و یک سخنران انگیزشی شود.

رابین شارما از سال ۱۹۹۴ تا امروز ۱۳ کتاب منتشر کرده است. کتاب ارزشمند او «باشگاه ۵ صبحی ‌ها» به عنوان یک شاهکار از رابین شارما در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست تحولی اساسی در مدیریت فردی ایجاد کند. کتاب آخر او، راهبی که فراری‌اش را فروخت نیز بسیار مشهور است. از میان آثار دیگر او می‌توان به کتاب‌های خرد راهبری و ده قانون موفقیت اشاره کرد.

 

 

جهت خرید اینترنتی وآنلاین کتاب باشگاه پنج صبحی ها روی دکمه مشاهده جزئیات و خرید کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

کتابستان

 

 

کتاب اسم

👉امتیاز بده.