کتاب برند ماندگار اثر  جرمی میلر نشر آموخته
132,000 85,310 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

کتاب برند ماندگار اثر جرمی میلر نشر آموخته

مشخصات

  • نویسنده
    جرمی میلر
  • مترجم
    سعید یاراحمدی
  • شابک
    9786008237549
  • ناشر
    آموخته
  • موضوع
    بازاریابی, برند
  • رده‌بندی کتاب
    کسب و کار (علوم اجتماعی)
  • قطع
    رقعی
  • نوع جلد
    شومیز
  • نوع کاغذ
    بالکی
  • زبان نوشتار
    فارسی
  • چاپ شده در
    ایران
  • گروه سنی
    بزرگسال
  • تعداد صفحه
    264
  • وزن
    300 گرم
  • سایر توضیحات
    این کتاب اقدام‌محور است! نویسنده می‌گوید «دوست ندارم کتابی دربارۀ کسب‌وکار بنویسم که بعد از خوانده‌شدن به دست فراموشی سپرده شود.» این کتاب راهنمای عملی برندسازی است. از ایده‌ها و داستان‌هایی که در این کتاب آمده الهام بگیرید و آن‌ها را در کسب‌وکارتان اجرایی کنید.این کتاب در چهار بخش، دوازده اصل برند ماندگار را بیان می‌کند و در نیم‌اصل به نتیجه‌گیری می‌رسد. هر اصل راهنمایی‌تان می‌کند کسب‌وکارتان را بشناسانید، مشتری جذب کنید و بازار فروش بسازید.بخش اول روی جایگاه کسب‌وکارتان تمرکز می‌کند؛ اینکه در کدام حوزه نقش‌آفرینی کنید، چگونه برنده شوید و چگونه کارتان را توصیف کنید. بخش دوم روی متمایزشدن تمرکز دارد؛ یعنی چطور مانند درخت پرتقال در جنگلی همیشه‌سبز خودنمایی کنید. بخش سوم دربارۀ اصول فروش، ایجاد تقاضا برای محصول‌ و خدماتتان بحث می‌کند؛ به‌گونه‌ای که اولین انتخاب مشتریان باشید. در بخش چهارم، به درون کسب‌وکارتان نگاهی می‌اندازیم و به شما یاد می‌دهیم چگونه برند همه‌جانبه بسازید.می‌توانید این کتاب را از ابتدا تا انتها یا هر اصل یا بخش را جداجدا بخوانید. این کتاب به‌گونه‌ای تنظیم شده تا در جای لازم از آن استفاده کنید و آن را مرجع کارتان قرار دهید.در پایان هر فصل تمرین کوتاهی آمده که شما را در به‌کارگیری آن مفهوم در کسب‌وکارتان راهنمایی می‌کند. این تمرین‌ها برای جرقه‌زدن ایده‌ها، درون‌نگری و گفت‌وگو طراحی شده‌اند. شرکت‌های با برند ماندگار خودآگاهی بسیاری دارند و زمان و منابعشان را روی فهم مشتریان، بازار و ملزومات خودنمایی و داشتن برندی شناخته‌شده سرمایه‌گذاری می‌کنند. اصول 12.5‌گانۀ کتاب برند ماندگار اصل 1: شفافیت به زبان ساده اصل 2: تغییر اوضاع به‌نفع خود اصل 3: محصول یا خدمتی ارائه کنید که به مذاق مشتریان خوش بیاید اصل 4: چشم‌نواز باشید اصل 5: تجربۀ‌ جامع مشتری اصل 6: «جالبه. بیشتر درباره‌ش بگو.» اصل 7: اولین انتخاب در ذهن مشتری باشید اصل 8: همه‌جا حضور داشته باشید اصل 9: اولویت‌هایتان را تعیین کنید اصل 10: برندسازی همه‌جانبه اصل 11: خدمت‌رسانی مایۀ افتخارتان باشد اصل 12: اهداف بزرگ و اقدامات جسورانه اصل 5/12: برندتان را انتخاب کنید
👉امتیاز بده.