کتاب تئوری موسیقی برای نوآموزان | باربارا وارام

کتاب تئوری موسیقی برای نوآموزان اثر باربارا وارام کتابی کامل برای هنرجویان موسیقی است. این کتاب مجموعه‌ای از توضیحاتِ کامل و تمرین‌ها و فعالیت‌هایی است که مفاهیم بنیادی تئوری موسیقی را آموزش می‌دهد و تقویت می‌کند.
کتاب تئوری موسیقی برای نوآموزان (Elementary rudiments of music)، ما حصل تحقیقات باربار وارام برای ارائه روشی نوین در زمینه آموزش موسیقی پایه است و به‌ خوبی می‌تواند هنرجویان را با مفاهیم موسیقی آشنا ‌کند. دروس هر بخش بسیار موجز و گویا هستند و این مسئله کمک شایانی به مدرسان جهت آموزش موسیقی به شاگردان خود می‌کند. حل مسائل و تمرین‌های ارائه‌ شده در هر بخش از کتاب، می‌تواند شاخصی برای سنجش میزان درک مفاهیم ارائه شده و شناسایی نقاط قوت و ضعف هنرجو باشد.
این کتاب به درخواست و در پاسخ به تقاضای معلم‌های موسیقی که مبانی بنیادی موسیقی را درس می‌دهند به عنوان یک کتاب تئوری مقدماتی نوشته شده است که می تواند توسط دانش آموزان مقطع ابتدایی برای فراگیری هر سازی یا تحصیل رسمی موسیقی در مدرسه به کار رود. (در مدارس بسیاری از کشورها در مدارس ابتدایی درس موسیقی وجود دارد و مثل دیگر دروس تدریس می شود) تمامی تصویرها به وسیله ی علامت‌های موسیقایی کشیده شده است.
کتاب شامل هشت فصل، امتحانات، تمرین‌های اضافی و پیوست است. عناوین این فصل‌ها عبارتند از: ۱. صفحه‌کلید، نت‌نویسی، نیم‌پرده‌ها، علامات عرضی، پرده‌ها و ارزش‌های زمانی ۲. گام‌های ماژور، ۳. گام‌های مینور ۴. اصطلاحات ایتالیایی، علامت‌های موسیقایی ۵. فواصل ۶. تریادها ۷. میزان‌بندی ساده ۸ . نام‌گذاری گام یک ملُودی و انتقال.
درباره (نویسنده) باربارا وارام
باربارا وارام (Barbara Wharram) ۱۹۲۸در تورنتو کانادا چشم به جهان گشود. وی فارغ التحصیل مدرسه برنک سام هال و دانشکده موسیقی دانشگاه تورنتو بود. وی مدرک عالی نوازندگی پیانو (A.R.C.T) را از رویال کنسرواتوار موسیقی تورنتو نیز داشت. خانم وارام پس از‌ فارغ‌التحصیلی از دانشگاه تمام مطالعات خود را روی تئوری موسیقی متمرکز کرد.

 

خرید اینترنتی کتاب تئوری موسیقی برای نوآموزان

سحاب دانش با ارائه خلاصه ای از بهترین کتابها با بیشترین تخفیف و کم ترین قیمت را برای شما معرفی می کند.

جهت ثبت نام کتاب | خرید کتاب روی دکمه مشاهده جزئیات و خرید کلیک کنید.

کتاب تئوری موسیقی برای نوآموزان اثر باربارا وارام نشر ماهور
290,000 259,000 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

کتاب تئوری موسیقی برای نوآموزان اثر باربارا وارام نشر ماهور

مشخصات

  • مترجم
    ایلیا بهارلو
  • ناشر
    نشر ماهور
  • شابک
    ۹۷۹۰۸۰۲۶۰۴۴۸۳
  • قطع
    رحلی
  • نوع جلد
    شومیز
👉امتیاز بده.