کتاب خرده عادت ها | استفان گایز

کتاب خرده عادت ها (Atomic Habit)، نوشته جیمز کلیر راهی آسان و اثبات‌شده برای ایجاد عادت‌های خوب و از بین‌بردن عادت‌های بد است. با خواندن این کتاب یاد می‌گیریم چطور عادت‌های بد را ترک کنیم و با انجام دادن چند راهکار ساده به موفقیت دست یابیم. جیمز کلییر (James Clear) می‌کوشد روش ایجاد و تقویت عادتهای مثبت و نیز تضعیف و کم‌رنگ کردن عادتهای منفی را به شما بیاموزد.

بخشی از کتاب خرده عادت ها

هر قدر غرور و افتخار بیشتری نسبت به جنبه ای از هویتتان داشته باشید، انگیزه بیشتری برای حفظ عادتهای مرتبط با آن خواهید داشت. اگر به شکل موهایتان افتخار می کنید، شما تمام عادتها برای مراقبت و نگهداری از آن را در خودتان توسعه می دهید.
اگر به اندازه بازوهایتان افتخار می کنید، هرگز تمرین بالا تنه را در باشگاه فراموش نمی کنید. اگر به روسریهایی که می بافید افتخار می کنید، احتمالاً در هفته چند ساعت بیشتر به بافتن ادامه می دهید. هنگامی که به چیزی افتخار می کنید، با چنگ و دندان برای حفظ عادتهایتان مبارزه می کنید.
تغییر رفتار واقعی، تغییر هویت است. شما ممکن است به دلیل انگیزه ای یک عادت را در خودتان ایجاد کنید، اما تنها دلیلی که عادتی را ادامه می دهید، این است که آن عادت بخشی از هویت شما می شود. هر کسی می تواند خودش را متقاعد کند که به باشگاه برود و یک یا دو بار غذای سالم بخورد، اما اگر باورهایتان در پس این رفتارها را تغییر ندهید، در این صورت ادامه تغییرات درازمدت سخت خواهد بود.
اگر می خواهید عادت مطالعه روزانه را در خود ایجاد کنید، هدفتان نباید این باشد که یک کتاب بخوانید، بلکه هدفتان باید این باشد که به یک فرد کتابخوان تبدیل شوید که در طول زندگی اش هزاران جلد کتاب خوانده است و به یک فرد خردمند تبدیل شده است.
اگر میخواهید عادت دویدن روزانه را در خود ایجاد کنید، هدفتان نباید این باشد که در یک ماراتن شرکت کنید، بلکه هدفتان باید این باشد که تبدیل به یک دونده شوید.
اگر میخواهید عادت تمرین روزانه موسیقی را در خود ایجاد کنید، هدفتان نباید این باشد که نواختن یک ابزار موسیقی را یاد بگیرید، بلکه هدفتان باید این باشد که به یک موسیقیدان تبدیل شوید.

خرید اینترنتی کتاب خرده عادت ها
سحاب دانش با ارائه خلاصه ای از بهترین کتابها با بیشترین تخفیف و کم ترین قیمت را برای شما معرفی می کند.

نسخه های دیگر کتاب عادت های اتمی

 

کتاب خرده عادت ها اثر استفان گایز انتشارات شمشاد
120,000 73,580 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

کتاب خرده عادت ها اثر استفان گایز انتشارات شمشاد

مشخصات

  • نویسنده
    استفان گایز
  • مترجم
    نرگس محمدی
  • ناشر
    شمشاد
  • شابک
    9786226673464
  • قطع
    رقعی
  • نوع جلد
    شومیز
  • گروه سنی
    بزرگسال
  • تعداد جلد
    1
👉امتیاز بده.