کتاب دیکته ی شب کلاس اولی ها اثر اشرف کریمی

کتاب دیکته‌ی شب کلاس اول دبستان اثر اشرف کریمی، جدیدترین راهنمای دیکته شب اول دبستان است که بر مبنای کتاب فارسی بخوانیم و مهارت‌های نوشتن فراهم آمده است.

در تهیه این راهنما، تلاش شده است همه رویکردهای جاری در نظام آموزش کشور در نظر گرفته شود و اثری متفاوت و نو پدید آید که در زمینه خواندن و نوشتن، به نیازهای امروز دانش آموزان و والدین آن‌ها پاسخ دهد.

کلمه ها و ترکیب های جدید، متناسب با هر درس پیشنهاد شده است.

همه کلمه ها و جمله های کتاب نگارش فارسی (مهارت های نوشتن) با رنگ آبی آورده شده است تا هنگام استفاده از آن نیازی به مراجعه به کتاب اصلی نباشد.

برای همسویی هر چه بیشتر با بخش «تمرین های دوره ای» در کتاب نگارش فارسی اول دبستان تمرین هایی در کتاب «دیکته ی شب» گنجانده شده است.

در این کتاب نوآموزان با انجام دادن تمرین ها ضمن مرور آنچه در خواندن و نوشتن آموخته اند، با برخی نکته های نوشتاری و گاه دستور زبانی آشنا می شوند.

در هر درس جمله هایی گنجانده شده است تا توانایی نوآموز را برای فهم کلی متن تقویت کند. این جمله ها با درس های کتاب فارسی و نشانه های که در هر درس معرفی شده است هماهنگی و تناسب کامل دارند و نوآموز را با زبان معیار (زبان غیر محاوره ای) آشنا می کنند. به همین دلیل از این کتاب به عنوان منبی برای تقویت مهارت های خوانداری نوآموزان نیز می توان استفاده کرد.

نکته:

خواندن بر نوشتن مقدم است، قبل از دیکته گفتن به کودک لازم است متن ( کلمه ها وجمله های ) موردنظر با کودک مرور شود.

به میزان تمایل کودک در نوشتن دیکته گفته شود. هدف از “دیکته ی شب ” فراهم آوردن شرایطی است که کودک موفقیت خودرا در خواندن و نوشتن ببیند و انگیزه ی بیشتری برای یادگیری بیابد.

خرید اینترنتی کتاب دیکته‌ی شب کلاس اول دبستان
سحاب دانش با ارائه خلاصه ای از بهترین کتابها با بیشترین تخفیف و کم ترین قیمت را برای شما معرفی می کند.


👉امتیاز بده.