کتاب رازهای زیبایی زنان دنیا بدون آرایش و جراحی اثر جمعی از نویسندگان انتشارات کهکشان علم
مشاهده جزئیات و خرید

کتاب رازهای زیبایی زنان دنیا بدون آرایش و جراحی اثر جمعی از نویسندگان انتشارات کهکشان علم

نقد و بررسی تخصصیکتاب رازهای زیبایی زنان دنیا بدون آرایش و جراحی اثر جمعی از نویسندگان انتشارات کهکشان علم

این اثر موفق(برگ دوم از سری کتاب های 5 برگ طلایی)، که نوشته سه محقق و متخصص مطرح جهان در حوزه زیبایی و سلامت به نامهای سارا دی پارکر، دیانا پولسکا، و لیزا پاتر دیکسون است، یکی از کتاب های پرفروش آمازون در سال های اخیر است که با استقبال بی نظیر خانم ها و بانوانِ دوستدار زیبایی و سلامت در سراسر جهان همراه بوده است. کتاب پیش روی با ارائه راهکارهای بسیار دقیق و ظریف و البته سالم، مسیر کسب زیبایی فیزیکی و جوانی و همینطور آرامش ذهنی و روانی را به صورت توامان برای شما هموار کند. در این کتاب به اسرار بازگو نشده بانوان اقصی نقاط جهان، از آمریکا، فرانسه، هندوستان، روسیه، ایتالیا… تا کشورهایی چون کره جنوبی، ژاپن، چین و خاورمیانه برای زیباتر شدن سالم و حفظ جوانی همینطور اسرار بسیار کلیدی بازیگران مطرح دنیا برای حفظ زیبایی و جوانی پرداخته شده است.

از نکات بسیار طلایی این کتاب، منع مصرف محصولات شیمیایی و داروخانه ای و لوازم آرایشی و بهداشتی کنونی و جایگزینی آن بامصرف محصولات گیاهی و طبیعی می باشد. خبر بسیار خوب برای شما: در این کتاب بر اساس مستندات دانشمندان و متخصصان علوم زیبایی-گیاهی سال های اخیر، تمامی محصولات مورد نیاز شما برای جوان سازی پوست و اندام، شادابی صورت، از بین بردن لک، کک و مک، چین و چروک، سیاهی دور چشم، برطرف نمودن لاغری صورت و گونه، پرپشت نمودن موها، رفع سفیدی مو و سیاه نمودن تضمینی مو، سفید نمودن دندانها از طرق طبیعی، کاربرد رنگ موهای بسیار زیبا و گیاهی، تمام ورزش های مورد نیاز صورت و سایر نکات بسیار ارزشمند و طلایی ارائه شده است.
با توجه به ترجمه بسیار عالی و روان مترجم این کتاب شگفت انگیز ، تمامی نکات مندرج در آن برای خواننده محترم قابل فهم و استفاده می باشد. به دلیل استقبال خوب هموطنان عزیز، تیراژ چاپ سوم این کتاب در حال اتمام بوده و چاپ چهارم آن نیز آغاز شده است. با امید به اینکه تمام بانوان ایران زمین با کاربرد روش های سالم حفظ زیبایی و جوانی از تبعات و آسیب های محصولات شیمیایی و خطرناک که تنها جیب سوداگران و خیانت کاران را پر می کند در امان بمانند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات

  • نویسنده
    Sarah D.Parker, Diana Polska, Lisa Potter
  • مترجم
    کریم اسمعیلی
  • شابک
    978-622-621-721-7
  • موضوع
    زیبایی و سلامت زنان
  • رده‌بندی کتاب
    پزشکی و بهداشت و سلامت (تکنولوژی و علوم کاربردی و مهندسی)
  • قطع
    وزیری
  • نوع جلد
    شومیز
  • تعداد صفحه
    272
  • تعداد جلد
    1
👉امتیاز بده.