کتاب ساختن فوق العاده است اثر اشلی اسپایرز

کتاب ساختن فوق العاده است اثر اشلی اسپایرز داستان آموزنده‌ دختری خلاق و با پشتکاری را به تصویر می‌کشد که قصد دارد چیزی باشکوه بسازد، اما در این راه با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود. این کتاب داستان تلاش کودکانه برای ساختن و خلاقیت و ناامید نشدن است.

کتاب ساختن فوق العاده است کتابی تصویری و جذاب است که تلاشهای یک دختر و بهترین دوستش در دنیا که یک گربه است را به تصویر میکشد. دختر یک ایده‌ شگفت‌انگیز دارد، و می‌خواهد چیزی فوق‌العاده بسازد. دختر می‌داند فوق‌العاده‌ترین چیز چه شکلی است و چگونه کار می‌کند، پس تنها کاری که لازم است بکند ساختن‌ آن است. او همیشه به راحتی چیزهای جدید می‌سازد، ولی ساختن فوق‌العاده‌ترین چیز به این آسانی‌ها هم نیست.

اشلی اسپایرز (Ashley Spires) در کتاب ساختن فوق العاده است (The Most Magnificent Thing) داستانی درخشان را به رشته تحریر درآورده که علاوه بر سرگرم کردن کودکان مفاهیم عمیق زیادی هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان دربردارد.

اشلی اسپایرز در این کتاب نشان می‌دهد کودکان همیشه درحال ایده‌پردازی‌اند و فکرهای جدید به ذهن‌شان می‌آید. بعضی از این فکرها می‌تواند عملی شود اما ممکن است کودک از ترس واکنش‌های ناخوشایند بزرگترها یا ترس از اشتباه و خراب کردن، از عملی کردن فکرش صرف‌نظر کند.

دختر بی‌توجه به دنیای اطرافش و حرف‌های بزرگترها شروع به ساختن می‌کند و مصمم است ایده‌ ساختن یک چیز فوق‌العاده را عملی کند. یکی از نقاط قوت داستان حضور گربه‌ است که بهترین دوست این دختر است که همه جا همراهش است و تنهایش نمی‌گذارد و به نوعی تشویقش می‌کند.

درباره‌ (نویسنده) اشلی اسپایرز

اشلی اسپایرز نویسنده و تصویرگر کانادایی است. او ساکن بریتیش‌کلمبیا است. اسپایزر ابتدا کار خود را با انیمیشن و عکاسی آغاز کرد اما بعد از آن وارد دنیای تصویرگری شد و دیگر رهایش نکرد. او علاقه‌ زیادی به حیوان‌ها دارد و از چند سگ و گربه‌ خانگی نگه‌داری می‌کند. اسپایرز بارها نامزد دریافت جایزه‌های مختلف شده که شش مورد آن به خاطر همین کتاب است.

جهت خرید کتاب روی دکمه مشاهده جزئیات و خرید کلیک کنید.


👉امتیاز بده.