کتاب شیوه لاکپشت ها اثر کورتیس ام.فیث

یک سیستم معاملاتی کامل داشته باشید.

اگر سیستم معاملاتی ای داشته باشید که کار می کند، و به طور پیوسته از آن پیروی می کنید، علیرغم کشمکشهای عاطفی درونی ای که ممکن است ناشی از یک سری زیان و یا یک سود کلان باشند، معامله گری شما پایدار خواهد بود، اعتماد، پایداری و نظم که توسط یک سیستم مکانیکی کاملا آزمایش شده به دست می آیند برای بسیاری از موفقترین معامله گران سودآور بسیار مهم می باشند.

– اجزاء تشکیل دهنده یک سیستم کامل

یک سیستم معاملاتی کامل، هر یک از تصمیمهای مورد نیاز برای معامله گری موفق را پوشش می دهد:

– بازارها – چه چیزی بخرید یا بفروشید

اولین تصمیم این است که چه چیزی بخرید یا بفروشید، یا اساساً، در چه بازارهایی معامله کنید. اگر در بازارهای بسیار کمی معامله می کنید، به اندازه ی زیادی شانس سوار شدن بر یک روند را کاهش می دهید. در عین حال شما نمی خواهید در بازارهایی معامله کنید که حجم معاملاتی بسیار پایینی دارند، یا اینکه روند خوبی ندارند.

– محاسبه و تعیین اندازه ی سفارش (پوزیشن، سایز) – چه مقدار بخرید/بفروشید

تصمیم گیری در مورد اینکه چه مقدار بخرید یا بفروشید کاملا اساسی و بنیادین می باشد، با این حال اغلب، اکثر معامله گران نسبت به آن عجولانه رفتار می کنند یا آن را به طور نامناسب مدیریت می کنند.

– ورودی ها – چه زمانی بخرید/بفروشید

تصمیم گیری در مورد اینکه چه زمانی بخرید یا بفروشید، تصمیم گیری ورود نامیده می شود. سیگنالهای ورودی سیستمهای اتوماتیک، سیگنالهایی را ایجاد می کنند که قیمت دقیق و شرایط بازار را برای ورود به بازار، برای موقعیتهای خرید یا فروش مشخص می کنند.

توقف ها – چه زمانی از یک پوزیشن ضرر خارج شوید

معامله گرانی که ضررهایشان را متوقف نکنند، در بلندمدت موفق نخواهند شد. مهمترین عامل برای کاهش ضررهایتان این است که قبل از ورود به یک پوزیشن، یک نقطه ی از پیش تعیین شده را برای خروج مشخص کنید.

– خروجی ها – چه زمانی از یک پوزیشن برنده خارج شوید

بسیاری از “سیستمهای معاملاتی” که به عنوان سیستمهای معاملاتی کامل فروخته می شوند، به طور خاصی خروج از پوزیشنهای برنده را نشان نمی دهند. با این وجود، این سوال که چه وقت از یک موقعیت برنده خارج شویم، برای اینکه یک سیستم مفید و سودآور باشد، مهم می باشد. هر سیستم معاملاتی ای که نتواند خروج از پوزیشنهای برنده را نشان دهد، یک سیستم معاملاتی کامل نیست.

– تاکتیک ها – چگونه بخرید/بفروشید

هنگامی که یک سیگنال تولید می شود، ملاحظات تاکتیکی در مورد مکانیک اجرا، مهم می شوند. این موضوع به ویژه برای حسابهای بزرگتر صحت دارد، که در آنجا پوزیشنهای ورودی و خروجی می توانند به حرکت نامطلوب قیمت یا تاثیر بر بازار منجر شوند.

– روانشناسی معاملات

روانشناسی معاملات، جنبه ی مهمی از معامله گری است؛ و درک و شخصیت خودتان، تا جایی که به معاملات شما مربوط می باشد، حیاتی و مهم است.

– مدیریت پول

مدیریت پول، مهمترین جنبه ی یک سیستم معاملاتی مکانیکی است. کنترل ریسک به گونه ای که به شما کمک کند بتوانید در دوره های بدی که غیر قابل اجتناب هستند، به معاملات ادامه داده و نجات یابید تا احتمال سوددهی سیستمهای خوب را درک کنید، اساسی می باشد.

– تحقیق معاملاتی

در هنگام توسعه ی سیستمهای معاملاتی مکانیکی، جایگزینی برای تحقیق تاریخی معتبر از نظر آماری وجود ندارد. عملا، این به معنای یادگیری نحوه ی برنامه ریزی یک کامپیوتر برای اجرای همزمان عملکرد سیستم معاملاتی می باشد. …


👉امتیاز بده.