کتاب شیوه گرگ یا گرگ وال استریت اثر جردن بلفورت

 

در کتاب شیوه گرگ (Way of the Wolf) یا گرگ وال استریت، جردن بلفورت نویسنده کتاب با کلامی دلنشین، بیانی متفاوت و همچنین در چارچوب اصول انسانی و اخلاقی، آنچه را که برای متقاعد کردن، نفوذ و موفقیت نیاز دارید در 12 فصل در اختیارتان قرار می دهد.

اهل کجایید و شغلتان چیست؟ آیا تابه حال معامله کرده اید؟ آیا تابه حال قصد تأثیرگذاری روی فرد خاصی را داشته اید؟ چگونه این کار را انجام می دهید؟ چگونه معامله می کنید؟

چگونه روی مشتری، کارفرما، شریک زندگی، رئیس، کارمندان، فرزندان، پدر و مادر، استاد، شاگردان، دوستان، دنبال کنندگان مجازی و تماشاچیان خود تأثیر می گذارید؟

شکی نیست که بارها و بارها نام خیابان وال استریت را در فیلمها، سریالها، کتاب ها، مجلات و… شنیده اید. یکی از مهمترین خیابانهای نیویورک در ایالات متحده آمریکا که ساختمان بازار بورس و بزرگترین مراکز اقتصادی آمریکا در آن قرار دارد.

جردن بلفورت (Jordan Belfort) از شخصیتهای مطرح وال استریت، است که خیلی ها همیشه دوست داشتند سر از کار او دربیاورند و نحوه دستیابی به موفقیت و ثروت و شیوه جادویی اش در متقاعد کردن و فروش را بیاموزند؛

جردن بلفورت در آستانه تولد 26 سالگی خود، درآمدی بیش از ۴۹ میلیون دلار در سال داشت. حال بلفورت شیوهاش با نوشتن این کتاب آشکار کرده است.
به شیوه گرگ عمل کنید!

چیزی که درباره من می گویند، حقیقت دارد. من یکی از آن فروشنده های بالفطره ام که می توانم یخ را به اسکیمو، نفت را به عرب، گوشت خوک را به عالم یهودی یا هر چیز دیگری که می توانید تصورکنید، بفروشم.

ولی واقعاً چه کسی به آن اهمیت می دهد، منظورم این است به جز هنگامی که مرا برای فروش یکی از محصولاتتان استخدام می کنید، توانایی ام در معامله کردن به شما مربوط نمی شود. به هرحال، این استعداد من است: توانایی فروش هرچیزی به هرکسی و در مقادیر زیاد. اینکه هدیه ای از جانب خدا یا از طرف طبیعت است، واقعاً نمیدانم؛ اما چیزی که با اطمینان کامل می توانم بگویم، این است که من، تنها شخصی نیستم که با این توانایی به دنیا آمده است. افراد دیگری هم وجود دارند که تا حدودی شبیه به من هستند. …

 


👉امتیاز بده.