کتاب صبح جادویی اثر هال الرود

کتاب صبح جادویی یا صبح معجزه آسا (The Miracle Morning) نوشته هال الرود (Hal Elrod) چگونه زندگی شما را متحول می کند؟ صبح جادویی نه تنها توانمندساز، بلکه ساده و مفرح است. شما خیلی زود می‌توانید آن را بدون هیچ گونه زحمتی در باقی عمرتان به کار ببندید. 

اما یک وجه اشتراک بین همه شما وجود دارد و آن این است که همه می‌خواهید خودتان و زندگیتان را بهبود بخشید، زیرا همه انسان‌ها با میل و انگیزه درونی شگرف در جهت رشد و پیشرفت زاده شده‌اند. در حالی که هنوز هم می‌توانید هر وقت که دوست دارید به رختخواب بروید، شگفت زده می‌شوید وقتی می‌فهمید دیگر تمایلی به این کار ندارید.

تصور کنید صبحی از خواب بیدار میشدید و قادر بودید با انرژی فروانی که درون خود احساس میکنید قسمتی از زندگیتان را دستخوش تغییر قرار دهید. انرژی که سراسر وجودتان را گرفته است و با بشاشی خیره کننده مشغول کار های خود می شوید.

بخشی از کتاب صبح جادویی

«بسیاری از مردم به یک زندگی معمولی تن می‌دهند و در موضعی منفعل هر آن چه را زندگی به آنها می‌دهد می پذیرند.

افرادی که در یک جنبه از زندگی مانند کسب و کارشان کاملاَ موفق هستند، در جنبه‌های دیگری مانند سلامتی یا روابط اجتماعی به سطح معمولی قانع می‌شوند. همان طور که (ست گودین) به خوبی این موضوع را بیان کرده است: آیا دو واژه‌ی متوسط و معمولی با هم تفاوت دارند؟ نه، تفاوت چندانی ندارند.

اگر بخواهیم میزان موفقیت، رضایتمندی و دستیابی به اهداف را در هر یک از جنبه‌های زندگی بین یک تا ده درجه بندی کنیم، همه‌ی ما مایلیم به سطح ده برسیم، این طور نیست؟»

نویسنده کتاب در یکی از مصاحبه‌هایش درباره‌ این اثر بیان کرده است: «کار من این است که به افراد بیاموزم که چگونه پتانسیل نامحدود درونی خود را شکوفا کنند.

سحاب دانش با ارائه خلاصه ای از بهترین کتابها با بیشترین تخفیف و کم ترین قیمت را برای شما معرفی می کند.

خرید اینترنتی کتاب صبح جادویی


👉امتیاز بده.