کتاب طراحی فیگوراتیو و لباس زنانه اثر الیزابتا درودی

کتاب طراحی فیگوراتیو و لباس زنانه اثر الیزابتا درودی، تیتسیانا پاچی با ترجمه شهلا قاسمیان, توسط انتشارات آبان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: هنر، طراحی لباس، طراح معروف پارچه و لباس در سطح جهانی،تصویر­گر مد و لباس برای کمپانی ­ها و برندهای مختلف ایتالیایی و بین المللی
الیزابتا درودی: با نام هنری «کوکی» سال­ها به عنوان تصویر­گر مد و لباس برای کمپانی ­ها و برندهای مختلف ایتالیایی و بین المللی کار می­کرد. در همان هنگام به تکمیل تحصیلات دراف.منگارونی در شهر پساروی ایتالیا مشغول بود. او هم اکنون طراح معروف پارچه و لباس در سطح جهانی است.
طراحی فیگورها وسیله اصلی تجسم ایده ها و مفاهیم در طراحی لباس و فشن است. برای ایجاد برداشت دقیق از آنچه در ذهن یک طراح وجود دارد، تسلط بر قوانین نقاشی و طراحی و همچنین تکنیک های سبک سازی و اغراق که به شما امکان می دهد فردیت و سبک را اضافه کنید، امری حیاتی است.
این نسخه جدید از کتاب طراحی فیگوراتیو و لباس زنانه کاملا تجدید نظر شده، به روز شده و تا حد زیادی گسترش یافته است. این کتاب راهنمایی مختصر و مفید و موضوع به موضوع برای کسب و تکمیل این مهارت ها، با تمرکز بر فرم زنانه را ارائه می دهد.
این کتاب برای کسانی که می خواهند شانس خود را به طور حرفه ای در طراحی مد امتحان کنند و همچنین برای همه علاقه مندان به طراحی بدن انسان ایده آل است.
کتاب، در چهار فصل: طراحی پیکر زن – پیکر ویژه مد – طراحی مد – طراحی پوشاک و با شرح و تصاویر واضح (بیش از ۱٫۵۰۰ تصویر) همراه است که مؤثرترین کمک را به هنرجویان این رشته می‌کند. و پاسخگوی هنرجویان از مبتدی تا حرفه ای می باشد. بخشی نیز مربوط به زیبایی‌شناسی در دوران باستان، به همراه تصاویری از زیبایی‌شناسی در طول دهه‌های مختلف است.

👉امتیاز بده.