کتاب عمارت مرموز(۲) شبح کیمیاگر اثر گرگوری فونارو

 

کتاب عمارت مرموز(۲) شبح کیمیاگر (Watch Hollow: The Alchemist’s Shadow) اثر گرگوری فونارو داستانی جذاب و ماجرایی هیجانی درباره یک عمارت عجیب و غریب است که هیولایی بی‌رحم در آن زندگی می‌کند و برای عزیزترین چیزهای زندگی الیور نقشه کشیده است.

لوسی و الیور بعد از شکست گار، هیولای درختی خبیثی که در اعماق سحرآمیز جنگل سایه ساکن بود، حالا در خانه‌ای زندگی می‌کنند که همیشه آرزویش را داشتند: عمارت بلک‌فورد. این عمارت که با ساعتی جادویی کار می‌کند، با اتاق‌های پر رمزوراز و دیگر وقایع اسرارآمیزش نوید ماجراجویی‌های تازه‌ای را می‌دهد.

اما وقتی سروکله‎ پرستاری عجیب‌وغریب به همراه دوقلوهای کوجیما یعنی آگاتا و اَلجرنون از انگلستان پیدا می‌شود، آینده‌ روشنی که بچه‌های تینکر در انتظارش بودند در برابر چشم‌هایشان تیره‌وتار می‌شود. کوجیماها مدعی‌اند که ورثه‌ حقیقی عمارت بلک‌فورد هستند و کمی بعد از حضورشان، نیروی شیطانی مهیبی وارد خانه‌ی جدید تینکرها شده، آن را طلسم و به هزارتویی تبدیل می‌کند که مدام تغییر شکل می‌دهد. تمام این‌ها در حالی به وقوع می‌پیوندد که هیولایی جدید در کمینشان نشسته است…

بخشی از کتاب عمارت مرموز(۲)

خانم گریوز گفت: «من خوشحال می‌شم بتونم از دوقلوها، هر جا که شما بفرمایین، مراقبت کنم، قربان. ما خیلی به همدیگه علاقه‌مند شده‌ایم و… خب، اون‌ها هم به من احتیاج دارن.»

آقای اسنوکت غرید: «خب، برنامه هم همینه دیگه، نه؟» قلب خانم گریوز به تپش افتاد. کسی جرئت نداشت مردی مثل اسکار اسنوکت را عصبانی کند.

پرستار بچه‌ها گفت: «قصد بی‌احترامی نداشتم، قربان. فقط خواستم بگم از اینکه من رو قابل دونستین تا در خدمت شما و خانواده‌تون باشم چقدر ممنونم.»

آقای اسنوکت پوزخندی زد و با لحنی طعنه‌آمیز گفت: «خانوادهٔ من! دختر و پسر خواهرزاده‌ ام، که تا وقتی پدر و مادرشون مردن، ندیده بودمشون. عجب خانواده‌ای…

درباره (نویسنده) گرگوری فونارو

گرگوری فونارو در کرانستون رود آیلند بزرگ شده و اولین داستان خود با عنوان “ارواح در پنجره” را در کلاس چهارم نوشت. او این را بهترین کار خود می داند، اما متأسفانه با گذشت زمان از بین رفته است.

پس از دبیرستان، گرگوری در دانشگاه تئاتر در دانشگاه نیوهمپشایر فارغ التحصیل شد و پس از کارهای مختلف بازیگری ، کارشناسی ارشد خود را در هنرهای تئاتر از دانشگاه براون و مدرکی در بازیگری از هنرستان FSU / Asolo دریافت کرد. او در دانشگاه کارولینای شرقی درام را تدریس می کند.

👉امتیاز بده.