کتاب مجیستریوم جلد 3 اثر هولی بلک و کاساندرا کلر

کتاب مجیستریوم جلد ۳ کلید برنزی (The Bronze Key) اثری است از هالی بلک (Holly Black) و کاساندرا کلر (Cassandra Clare) است. که در ادامه داستان با کشته شدن دشمن مرگ یا کنستانتین مدن توسط پدر کال، تنها آرون، تامارا و جاسپر از حضور روح کنستانتین شرور در بدن کال خبر دارند.

شورای جادوگران جهت تقدیر از آن ها به خاطر نابودی دشمن مرگ، جشن پیروزی در کالجیوم ترتیب داده اند. کال، آرون و تامارا بعد از قتل یکی از هم کلاسی هایشان در این مراسم، متوجه جاسوسی که قصد نابودی آن ها یا شاید فقط کال را دارد، می شوند.

آن ها به طور مخفیانه برای پیدا کردن قاتل دست به کار می شوند و از جادوی قدرتمند و درعین حال خطرناکی که در مدرسه مجیستریوم یاد گرفته اند، استفاده می کنند. کال به شدت نگران برملا شدن رازش برای دیگران است.

مجیستریوم یک مدرسه‌ی زیرزمینی جادوگری است و «کالم هانت» به همراه دوستانش تامارا، آرون و جاسپر در این مدرسه یاد می‌گیرند عناصر آب، خاک، آتش و هوا را کنترل کنند. مجموعه‌ی فوق‌العاده «مجیستریوم»، داستانی فانتزی است،‌پر از اتفاقات هیجان انگیز.

بخشی از کتاب مجیستریوم جلد۳: کلید برنزی

غُرش ناگهانی و کرکننده‌ای توی اتاق پیچید. آلاستر کال را محکم‌تر به خودش چسباند، والدین تامارا هم دخترشان را محکم‌تر در آغوش گرفتند و استاد روفوس هم به‌طرف آرون دوید. انگار یک‌جور سیستم هُشدار یا دزدگیر به صدا درآمده بود. ناگهان مسیری جلوی آن‌ها روشن شد و کال درهایی را دید که انگار تا آن لحظه بخشی از دیوار و نامرئی بودند. کال، آرون و تامارا را به‌زور از یکی از درها رد کردند و از یک راهرو به یک اتاق نیمه‌روشن و بدون پنجره بردند که پر از صندلی و راحتی بود. کارکنان کالجیوم به‌سرعت به اطراف دویدند تا از منطقه محافظت کنند.

یکی برایشان پتو و فنجان‌های پر از چای‌شیرین آورد که ظاهراً از طرف استاد سوکارنو، برای عذرخواهی بابت اتهامی بود که به آن‌ها برای تخلف و لااُبالی‌گری زده بود. سَر‌و‌کله‌ی آناستازیا تارکین هم با یک شکلات انرژی‌زا پیدا شد و …


👉امتیاز بده.