کتاب مدرسه جاسوسی ۵ سرویس اطلاعاتی اثر استوارت گیبز

کتاب مدرسه جاسوسی ۵ سرویس اطلاعاتی پنجمین جلد از مجموعه داستان های مدرسه جاسوسی می باشد. این مجموعه‌ یه مجموعه‌ خیلی متفاوته که توش همه‌چیز خیلی سری و محرمانه‌ست. بنجامین که یه نابغه‌ی ریاضی ۱۲ ساله‌ست وارد مدرسه‌ی جاسوسی می‌شه و اون‌جا هر چه که فکرش رو نمی‌کنه می‌بینه. این مجموعه هم پر از ماجراجویی‌ و اتفاق‌های عجیب‌وغریب و جالبه، هم پر از کارها و اتفاق‌های بامزه.

بنجامین به خاطر موفقیت های زیادی که توی ماموریتن هاش داشته، در دومین سال تحصیلش در مدرسه جاسوسی موفق میشه که اولین ماموریتش رو به تنهایی انجام بده. ماموریت جدیدی به بن ریپلی داده شده. او باید از جان رئیس جمهور دیوید استرن در مقابل حمله ی شرکت تبهکاری اسپایدر محافظت کند. موفقیت این عملیات شدیدا به همکاری پسر رئیس جمهور، جیسون، با بن بستگی دارد. او باید نقش دوست جیسون را در کاخ سفید بازی کند. عملیاتی غیررسمی که هیچ یک از سازمان های امنیتی دولتی از آن آگاهی ندارند.

شاید پیدا کردن یک نفوذی که جان رییس جمهور رو تهدید میکنه آسون به نظر بیاد اما با حضور نیروهای خرابکاری اسپایدر و دردسرهایی که پسر رییس جمهور درست میکنه، همه چیز درهم و برهم شده.

بخشی از کتاب مدرسه جاسوسی ۵

خودم را انداختم روی صندلی عقب و دست و پایم را جمع کردم توی شکمم. چند گلوله ی دیگر تق و تق به پنجره ها خوردند و باز هم شیشه ها را ترک انداختند. بعد تیراندازی به ماشین شاسی بلند جلویی کشیده شد و تورفتگی هایی قد توپ گلف روی آن به جا گذاشت.

مامور مسن تر بهم گفت: «نگران نباش! این ماشین ضدگلوله ست! تا وقتی این جا بمونیم، دستشون بهمون نمی رسه!»
دیدم با این که داشت بهم قوت قلب می داد، خودش همچنان سرش را زیر پنجره نگه داشته بود. همین باعث شد فکر کنم ماشین احتمالا بعد از اصابت چندین گلوله، دیگر ضد گلوله باقی نمی ماند.

خرید اینترنتی کتاب مدرسه جاسوسی
سحاب دانش با ارائه خلاصه ای از بهترین کتابها با بیشترین تخفیف و کم ترین قیمت را برای شما معرفی می کند.


👉امتیاز بده.