کتاب مدرسه جاسوسی 3 جاسوس دوجانبه اثر استوارت گیبز

کتاب مدرسه جاسوسی جاسوس دوجانبه سومین قسمت از مجموعه داستان های مدرسه جاسوسی است که در آن بن از مدرسه اخراج می شود و این اصلاً خوش آیند نیست. برای همین سازمان تبهکاری اسپایدر او را دعوت می کند تا با هم همکاری داشته باشند. سازمان اسپایدر فقط به دنبال دشمنی و کارهای شیطانی است. بن با امید اینکه بتونه به عنوان یه جاسوس دوجانبه برای آدم‌خوب‌ها کار کنه، پیشنهاد اسپایدر رو قبول می‌کنه.

همون‌طور که بن حدس زده بود، اسپایدر یه نقشه‌ی خیلی بزرگ و شیطونی کشیده. یعنی بن می‌تونه قبل از اینکه خیلی دیر بشه، بفهمه اسپایدر چه خیالی داره؟ یعنی می‌تونه بدون اینکه شست اسپایدر خبردار بشه، دستشون رو برای آدم‌خوب‌ها رو کنه؟

یکی از نکته‌های باحال در این قسمت اینه که وقتی بن از دوست‌ها و مدرسه‌ی جاسوسی جدا می‌شه، بهش ضربه‌ی بدی وارد می‌شه. اما با هدف کمک کردن بهشون وارد اسپایدر می‌شه و این نشون می‌ده بن آخر مرام و معرفته و به ما که داستانش رو می‌خونیم درباره‌ی دوستی، خوبی و بدی و قضاوت‌نکردن آدم‌ها از ظاهرشون دید خیلی وسیعی می‌ده.

بخشی از کتاب مدرسه جاسوسی جاسوس دوجانبه

و این به سوال دیگر و نگران کننده ای ختم می شد: اگر اریکا اصلا نقشی در اخراج من نداشت چه؟ چه می شد اگر خودم دفتر مدیر را منفجر کرده بودم و از آخرین حرف های اریکا اشتباه برداشت کرده بودم؟ اگر این طور بود، من تصادفی در مدرسه ی جاسوسی تبهکارها ثبت نام کرده بودم. این نه فقط اشتباه وحشتناکی بود، بلکه احتمالا راهی برای جبرانش هم وجود نداشت.

مجموعه داستان های مدرسه جاسوسی اثر استوارت گیبز می باشد. بنجامین که یه نابغه‌ی ریاضی ۱۲ ساله‌ست وارد مدرسه‌ی جاسوسی می‌شه و اون‌جا هر چه که فکرش رو نمی‌کنه می‌بینه. این مجموعه هم پر از ماجراجویی‌ و اتفاق‌های عجیب‌وغریب و جالبه، هم پر از کارها و اتفاق‌های بامزه.

خرید اینترنتی کتاب مدرسه جاسوسی جاسوس دوجانبه
سحاب دانش با ارائه خلاصه ای از بهترین کتابها با بیشترین تخفیف و کم ترین قیمت را برای شما معرفی می کند.


👉امتیاز بده.