کتاب هری پاتر و سنگ جادو

 

کتاب هری پاتر و سنگ جادو (Harry Potter and the Sorcerer’s Stone) اثر جی.کی.رولینگ نخستین کتاب از مجموعه کتاب‌های هری پاتر است. که نخستین‌بار در سال ۱۹۹۷ منتشر شده است. محور اصلی این کتاب سحر و جادو است، پس اگر از کتاب‌های تخیلی و فانتزی لذت می‌برید و علاقه‌مندید که ساعت‌ها خود را در دنیایی تخیلی غرق کنید، این رمان جذاب برای شماست.

کتاب هری پاتر و سنگ جادو علی‌رغم شگفت‌انگیزی‌اش، در ابتدا مورد استقبال قرار نگرفت (شاید شناخته نشد) اما چهار سال بعد از انتشارش و پس از این که فیلمی موفق از آن ساخته شد، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرد.

هری پاتر، پسری یتیم ده ساله است که به همراه خانواده دورسلی، شامل عمو ورنون، خاله پتونیا و دادلی زندگی می‌کند. او زندگی مشقت ‌باری دارد، زیرا مدام از سوی دورسلی‌ها اذیت می‌شود و آنها رفتار زننده‌ای با او دارند. عمو ورنون مدام او را در اتاقک زیر پله‌ها محبوس می‌کند و دادلی او را کتک می‌زند.

زمانی که قرار است هری، به یک مدرسه سطح پایین به نام استون وال برود از یک فرد ناشناس نامه مشکوکی دریافت می کند. قبل از اینکه او بتواند نامه را بخواند، عمو ورنون نامه را می‌گیرد و بعد از خواندن آنرا پاره می‌کند. بعد از این اتفاق صدها نامه دیگر از جاهای مختلف به خانه سرازیر می‌شود. عمو ورنون نیز تمام نامه‌ها را معدوم می‌کند.

دورسلی‌ها برای فرار از نامه‌ها از لندن خارج می‌شوند، تا مدتی را در یک کلبه چوبی در وسط دریا سپری کنند.درشب اول اقامت در کلبه شخصی به نام هاگرید که شکاربان مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز بود وارد کلبه شده و نامه را به هری می دهد و این خبر را به هری میدهد که او یک جادوگر است. و …

جی. کی. رولینگ (J. K. Rowling) این شاهکار درخشان را با نثری هیجان‌انگیز، روان و ملموس نوشته است تا مفاهیم خیر و شر و ارزش‌هایی مانند شجاعت، عشق و وفاداری را برای شما به تصویر بکشد.


[aff-link link=”https://snappshop.ir/product/snp-2136472367/%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D9%88-%D8%B3%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%88″ text=”خرید از اسنپ شاپ”]

👉امتیاز بده.