کتاب هری پاتر و فرزند نفرین (طلسم) شده

 

کتاب هری پاتر و فرزند نفرین (طلسم) شده (Harry Potter and the cursed child parts one and two) اثر جی.کی.رولینگ ، جان تیفانی و جک تورن داستان هشتم مجموعه هری پاتر و اولین داستان رسمی این مجموعه بوده که در سال ۲۰۱۶ به صورت نمایشنامه و بر روی صحنه‌ی تئاتر اجرا شد. این کتاب با هفت اثر پیشین دو تفاوت قابل ملاحظه دارد: اول اینکه علاوه بر جی. کی. رولینگ (J. K. Rowling) جان تیفانی (John Tiffany) و جک تورن (Jack Thorne) نیزدر نوشتن آن مشارکت کرده اند و مورد دوم اینکه برخلاف سایر کتاب‌های قبلی که به صورت رمان منتشر می‌شد این کتاب در قالب نمایشنامه دو بخشی منتشر شده است.

 

بخشی از کتاب هری پاتر و فرزند نفرین (طلسم) شده

اسکورپیوس/هری: می دونم که اون جریان ولدمورت واقعیت نداره… و می دونی… ولی بعضی وقت ها، فکر می کنم بابام داره به این فکر می کنه که: چی شد من همچین بچه ای رو وارد این دنیا کردم؟

آلبوس/رون: بازم شرف داره به بابای من. مطمئنم بیشتر وقت ها بابام داره به این فکر می کنه که: چطور می تونم این بچه رو پس بدم؟

دلفی/هرماینی: تلاش می کند اسکورپیوس/هری را به سمت قفسه بکشاند. شاید بهتر باشه الان به مشکل فعلیمون برسیم.

اسکورپیوس/هری: منظورم اینه که یه دلیلی هست که ما با هم دوست شدیم، آلبوس… یه علتی داشت که ما همدیگه رو پیدا کردیم، می دونی چی میگم؟ و علتش هر چیزی که باشه، این ماجراجویی در مورد اینه که…

سپس نگاهش به کتابی در قفسه می افتد که باعث می شود اخم کند. کتاب های این قفسه ها رو دیدین؟ کتاب های خیلی خفنی اینجاس. کتاب های ممنوعه، کتاب های طلسم شده.

آلبوس/هری: اینجا رو نیگا. اوه. « چشمان من و راهنمای دیدن فرای چشم درون » اثر سیبل تریلانی. یه کتاب پیشگویی. هرماینی گرنجر از پیشگویی متنفره. خیلی جالبه. این یه کشف…

 

 


👉امتیاز بده.