مجموعه داستان های کارآگاه سیتو اثر آنتونیو ایتوربه

مجموعه داستان های کارآگاه سیتو (Inspector Cito) که همه حقوق چاپ و نشر آن انحصاراً برای نشر هوپا محفوظ است. و در چهارچوب قانون بین المللی حق انحصاری نشر اثر(Copyright) امتیاز انتشار ترجمه فارسی این کتاب را در سراسر دنیا با بستن قرارداد از ناشر آن (edebé) خریداری کرده است. تاکنون ده جلد از آن را به فارسی چاپ کرده است.

۱- کارآگاه سیتو و دستیارش چین‌می‌ادو ۱ – یک دستیار همه‌فن‌حریف؛ کارآگاه سیتو نه‌تنها باید بداخلاقی‌های همیشگی رئیس‌پلیس شهر، فرمانده تروئنوس، را تحمل کند، بلکه باید دنبال تعدادی ظرف عتیقه‌ خیلی گران هم بگردد و یک وردست چینی تازه‌وارد را دنبال خودش این‌طرف و آن‌طرف ببرد.

۲- کارآگاه سیتو و دستیارش چین‌می‌ادو ۲ – مومیایی گمشده؛ وقتی مومیایی مصری موزه‌ی شهر قاهره غیب می‌شود، برای پیداکردنش باید سراغ چه کسانی رفت؟ کارآگاه سیتو و دستیارش، چین‌می‌ادو!

۳- کارآگاه سیتو و دستیارش چین‌می‌ادو ۳ – مهمان ناخوانده؛پرونده‌ی عجیب‌و‌‌غریب دیگری به دست کارآگاه سیتو رسیده: پرونده‌ی موجودی عجیب که بی‌سروصدا خودش را به خانه‌ی خانم دانیلا رسانده و بعد غیب ‌شده. یعنی کار چه موجودی است؟ یک دزد حرفه‌ای یا یک شبح بالدار؟!

۴- کارآگاه سیتو و دستیارش چین‌می‌ادو ۴ – یک روز در میدان اسب‌دوانی؛ کارآگاه سیتو آن‌قدر مشهور است که وقتی اسب مسابقه‌ای محبوب ملکه‌ی انگلستان گم می‌شود، پلیس‌های اسکاتلندیارد از او کمک می‌خواهند. یعنی این‌بار هم کارآگاه سیتو و چین‌می‌ادو می‌توانند به‌موقع اسب گمشده را پیدا کنند؟

۵- کارآگاه سیتو و دستیارش چین‌می‌ادو ۵ – در جستجوی موها؛ برای کارآگاه سیتو هیچ‌چیز بدتر از این نیست که وقتی گشنه شده و می‌خواهد خودش را به غذاخوری برساند، یک پرونده جلوی پایش سبز بشود. آن هم چه پرونده‌ای: پرونده‌ی یک کلاه‌گیسِ گمشده!

۶- کارآگاه سیتو و دستیارش چین‌می‌ادو ۶ – معما در جام جهانی فوتبال؛ وقتی جام ‌جهانی فوتبال در استادیوم ساکرسیتی آفریقای جنوبی گم می‌شود، هیچ‌کس را بهتر از کارآگاه سیتو نمی‌توانید پیدا کنید تا جام گمشده را برایتان پیدا کند. به هوش یک طرفدار پروپاقرص پیتزا شک نکنید!

۷- کارآگاه سیتو و دستیارش چین‌می‌ادو ۷ – سال نوی چینی؛ یک کارآگاه معروف کلی دردسر دارد! حتی توی تعطیلات هم باید کلی پرونده حل کند! کارآگاه سیتو در چین مهمان مراسم سال نوی چینی‌هاست، اما خیلی زود از پرونده‌ی گم‌شدن یک خواننده‌ی معروف سر در‌می‌آورد!

۸- کارآگاه سیتو و دستیارش چین‌می‌ادو ۸ – دردسر در کارخانه‌ی چترسازی؛ وقتی دستگاه‌های یک کارخانه‌ی چترسازی به‌طور عجیب و مرموزی خراب می‌شوند، این کارآگاه سیتو است که باید از همه‌چیز سر در‌بیاورد. پس ذره‌بین‌هایتان را در بیاورید و شما هم با کارآگاه و دستیارش همراه شوید.

۹- کارآگاه سیتو و دستیارش چین‌می‌ادو ۹ – یک داستان خیلی مغناطیسی؛ اگر پای گم‌شدن بزرگ‌ترین آهن‌ربای طبیعی جهان، یعنی یک تخته‌سنگ چندهزار کیلویی در میان باشد، اصلاً عجیب نیست اگر باز هم بروند سراغ کارآگاه سیتو و دستیارش، چین‌می‌ادو و از آن‌ها کمک بخواهند!

۱۰- کارآگاه سیتو و دستیارش چین‌می‌ادو ۱۰ – پرونده‌ی ویژه: فراتر از ترس! شهرت کارآگاه سیتو آن‌قدر زیاد شده که قرار است اسمش را توی کتاب بزرگ‌ترین کارآگاه‌های جهان بنویسند. اما اول باید سه پرونده‌ی خیلی عجیب و خیلی ترسناک را حل کند تا توانایی خودش را به همه ثابت کند. آیا کارآگاه سیبیلوی ما از پس این پرونده‌ها هم برمی‌آید؟

👉امتیاز بده.