کتاب پرونده های کارآگاه سیتو ۴ یک روز در میدان اسب‌دوانی آنتونیو ایتوربه

کتاب پرونده های کارآگاه سیتو ۴ – یک روز در میدان اسب‌دوانی – کارآگاه سیتو آن‌قدر مشهور است که وقتی اسب مسابقه‌ای محبوب ملکه‌ انگلستان گم می‌شود، پلیس‌های اسکاتلندیارد از او کمک می‌خواهند. یعنی این‌بار هم کارآگاه سیتو و چین‌می‌ادو می‌توانند به‌موقع اسب گمشده را پیدا کنند؟

بخشی از متن کتاب پرونده های کارآگاه سیتو ۴

فرمانده تروئنوس فرماندهی کلانتری مرکزی شهر است. حالا هم توی دفترش نشسته و بوی عجیبی به دماغش می خورد. از بوهای معمولی توی کلانتری نیست، بوی متفاوتی است. شاید بوی…

– سوسیس سر خکرده! امکان ندارد. یعنی کی توی کلانتری سوسیس سرخ می کند؟

فرمانده از اتاقش بیرون می زند تا ببیند چه خبر است. بوی سوسیس صاف میبَرَدَش پشت در بخش پرونده های عجیب، مرموز و خیلی سخت.

فرمانده با فریاد می گوید: «می دانستم کارِ توست سیتو! مگر نمی دانی آشپزی توی کلانتری قدغن است؟»

– اما من که آشپزی نمی کنم فرمانده! این ذره بین-تابه شماره ۲ است که با انرژی خورشید غذا را برشته می کند.

– تو فعلا با این کارهایت من را برشته کرده ای! پاشو، آماده شو که باید همین الان راهی لندن بشوی. باید یک اسب خیلی مهم را که گم شده، پیدا کنی.

هواپیما که در لندن می نشیند، یک تاکسی کارآگاه سیتو و دستیارش سروان چین می ادو را به مهمترین کلانتری انگلستان می برد: ساختمان بزرگ اسکاتلندیارد.

نویسنده: آنتونیو ایتوربه

تصویرگر: آلکس اومیست

مترجم: رضا اسکندری

ویراستار: سیدنوید سیدعل یاکبر

مدیرهنری: فرشاد رستمی

طراح گرافیک: مریم عبدی

همه حقوق چاپ و نشر انحصاراً برای نشر هوپا محفوظ است. نشر هوپا با همکاری آژانس ادبی کیا در چهارچوب قانون بین المللی حق انحصاری نشر اثر(Copyright) امتیاز انتشار ترجمه فارسی این کتاب را در سراسر دنیا با بستن قرارداد از ناشر آن (edebé) خریداری کرده است.

انتشار و ترجمه این اثر به زبان فارسی از سوی ناشران و مترجمان دیگر مخالف عرف بین المللی و اخلاق حرفه ای نشر است. استفاده بخشهایی از متن کتاب، فقط برای نقد و معرفی آن مجاز است.

خرید اینترنتی کتاب پرونده های کارآگاه سیتو
سحاب دانش با ارائه خلاصه ای از بهترین کتابها با بیشترین تخفیف و کم ترین قیمت را برای شما معرفی می کند.


👉امتیاز بده.