کتاب کتاب باز ها اثر جنیفر چمبلیس برتمن؛ جلد دوم

کتاب کتاب باز ها جلد ۲ نوشته “جنیفر چمبلیس برتمن” است و در ادامه ی ماجراجویی های امیلی و جیمز در کتاب “بازها ۱” است. آن‌ها در یک بازی کامپیتوری گیر کرده‌اند. در این داستان امیلی و جیمز در آماده باش هستند، زیرا آقای کویسلینگ تا حدودی مرموز است . امیلی و جیمز در ابتدا ، یادداشت رمزگذاری شده ای را پیدا می کنند که آقای کویسلینگ در یک رویداد مرتبط با کتاب بر زمین می اندازد. سپس، آن ها یک سری از پیام های رمزگذاری شده در کتاب های مارک تواین کشف می کنند که در کتاب پنهان شده اند.
آن‌ها مطمئن‎اند که آقای کویزلینگ، نیت شومی در سر دارد. آن‎ها به سرنخ‎هایی دست یافته اند و متوجه حقیقتی ترسناک می‎شوند: هر کتابی که در طول بازی پیدا می‎کنند، منجر به آتش ‎سوزی می‎شود! هرچقدر که امیلی و جیمز جلوتر می‎روند، سرنخ‎های بیشتری به دست می‎آورند و معمایی را کشف می‎کنند، که آقای کویزلینگ به دنبالش است. معمایی که سالیان سال است کسی قادر به حل آن نبوده است. اما نشانه هایی هم وجود دارد که مسبب اصلی آتش ‎سوزی‎ها، خود آقای کویزلینگ است.

بخشی از کتاب:

امیلی رو به راهروی خالی صدا زد: «بجنبین! دیر شد!» با پاشنهٔ چکمه‌هایش روی زمین ضرب گرفت و سنجاق‌سینهٔ کتاب‌بازها را روی پیراهنش صاف‌وصوف کرد. از پیراهن خوشش نمی‌آمد، ولی آن شب مناسبت خاصی بود. مادرش پیراهن بافتنی کلاه‌داری برایش پیدا کرده بود، پس خیلی هم از تیپ همیشگی‌اش، یعنی شلوار جین و سویی‌شرت دور نشده بود؛ چکمه‌هایش هم پاشنه‌کوتاه بودند. جان می‌دادند برای راه رفتن روی تپه‌های سان‌فرانسیسکو.
به خانوادهٔ بی‌خیالش اصرار کرد: «بیاین دیگه!»
درِ اتاق متیو باز شد. آپارتمان آن‌ها دراز و باریک بود، به‌خاطر همین متیو فقط دو قدم برداشت و رسید بالای پله‌های ورودی، کنار امیلی. برادر بزرگ‌تر امیلی شلوار جین و تی‌شرتی با طرح کت مردانه پوشیده بود و موهای مشکی براقش را رو به بالا مدل داده بود. امیلی با نگاه پرسش‌آمیز به سر متیو اشاره کرد. متیو جواب داد: «کلاه سیلندر الان مُده.»
آن طرف راهرو، پدرشان همان‌طور که جورابش را می‌پوشید، لی‌لی‌کنان از اتاق‌خواب بیرون آمد و رفت توی آشپزخانه.
صدایش از تهِ هال از پشت دیوار آمد. «کراوات هم لازمه؟»
متیو پرسید: «مگه بابا کراوات داره؟»

درباره (نویسنده) جنیفر چمبلیس برتمن

جنیفر چمبلیس برتمن، نویسنده ی آمریکایی است.برتمن در سان فرانسیسکو به دنیا آمد. و در دانشگاه کالیفرنیا به تحصیل در رشته های نویسندگی و رقص پرداخت و در کالج سینت ماری در کالیفرنیا، رشته ی نویسندگی خلاق را برای ادامه ی تحصیل برگزید. زمانی که برتمن هجده ساله بود، به عنوان کارآموز در مجله ای در منهتن نیویورک مشغول به کار شد و از آن زمان تاکنون در صنعت نشر و کتاب فعالیت داشته است.

 

جهت ثبت نام کتاب | خرید کتاب روی دکمه مشاهده جزئیات و خرید کلیک کنید.

 

کتاب کتاب باز ها اثر جنیفر چمبلیس برتمن انتشارات پرتقال جلد ۲
204,000 143,750 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

کتاب کتاب باز ها اثر جنیفر چمبلیس برتمن انتشارات پرتقال جلد ۲

مشخصات

  • شابک
    9786004626866
  • ناشر
    پرتقال
  • قطع
    رقعی
  • نوع جلد
    شومیز
  • تعداد جلد
    1
  • وزن
    200 گرم
  • نحوه نمایش محصول ها
کتاب سلخ اثر غزاله شکرابی نشر سیزده

کتاب سلخ اثر غزاله شکرابی نشر سیزده

70,000 47,300 تومان
مشاهده جزئیات و خرید
کتاب سرقت به سبک یک هنرمند اثر آستین کلئون نشر سیزده

کتاب سرقت به سبک یک هنرمند اثر آستین کلئون نشر سیزده

48,000 تومان
مشاهده جزئیات و خرید
👉امتیاز بده.