کتاب یخ شکن ها اثر تام شرایتر

کتاب یخ شکنان یا یخ شکن ها (Ice Breakers): چه کار کنیم که مشتری اصرار کند کار را به او معرفی کنیم؛ در زمینه بازاریابی و مدیریت کسب و کار است.

همه ما با مردم حرف می زنیم. اما مشکل اینجاست که حرفهای اشتباهی می زنیم. تغییر گفت وگوهای دوستانه به گفت وگوهای کاری برای همه ما دشوار است.

اگر در باز کردن سر صبحت با افراد دچار مشکل هستید؟ اگر نمی توانید گفت و گو را به درستی آغاز کنید؟ اگر در هدایت مسیر گفت وگو به بیراهه می روید؟ اگر می خواهید با استفاده از جملات آغازین (جملات یخ شکن)، مشتریان برای معرفی محصول به شما التماس کنند؟ «بیگ ال» در کتاب یخ شکنان در کنار شماست تا «مهارت یخ شکنی» را در شما ایجاد و تقویت کند. مهارتی که موجب خواهد شد گفت و گوهای روزمره شما به منبعی بزرگ برای جذب افراد تبدیل شود.

کافیست آموزه های این رهبر بزرگ بازاریابی شبکه ای را درک کنید و سرلوحه کسب وکار بازاریابی شبکه ای تان قرار دهید. شما به راحتی می توانید هر مشتری گرم یا حتی سردی را به مشتری «داغ» تبدیل کنید. اما چطور؟
«با فراگیری نحوه معرفی مؤثر کسب و کارتان، در قالب یک محاوره اجتماعی، با استفاده از تنها چند کلمه، با یک توالی ساده، و بدون کمترین دردسر».

این کتاب حاوی چند فرمول مؤثر همراه با مثالهای بسیاری است که می توانید دقیقا از آن استفاده کنید یا آن را به دلخواه خود تغییر دهید. وقتی از نحوه کاربرد فرمول آگاه شدید، قادرید بنا به نیاز و شرایط جملات یخ شکن نامحدودی ایجاد و آن را ضمن استفاده شخصی برای سطوح پایین تر سازمان تان نیز ارسال کنید.

نیروها و مشتریان بالقوه همه جا حضور دارند این شما هستید که باید بدانید چه بگویید و چگونه بگویید. شما مجبور نیستید افراد خاصی را پیدا کنید و فقط با آنها صحبت کنید. فقط باید کلمات و عبارات خاصی را بر زبان بیاورید. در این صورت می توانید به همه افراد به دید مشتری یا نیروی بالقوه نگاه کنید.

با استفاده از واژگان و عبارات آزموده شده همه چیز تغییر می کند. نتایج سریع و مثبت می شوند. یافتن افراد جدید، دوباره سرگرم کننده می شود. اکنون وقت آن است که از جذب افراد منفی، مثبت، بستگان، همکاران، غریبه ها، رهبران مشتریان بی تفاوت و هر کس دیگری با استفاده از جملات و عبارات یخ شکن مناسب لذت ببرید.

درباره (نویسنده) تام شرایتر

تام شرایتر (Tom Schreiter) معروف به ال بزرگ بیش از ۴۰ سال در زمینه بازاریابی شبکه ای و بازاریابی چند سطحی (MLM) تجربه دارد. او که نویسنده کتابهای آموزشی اصلی بیگال در اواخر دهه ۷۰ میلادی است، به سخنرانی در بیش از ۸۰ کشور ادامه داده است و موضوع این سخنرانیها استفاده از كلمات و عبارات درستی بوده است که به باز شدن ذهن نیروهای بالقوه و «بله» گفتن شان منجر می شود.

او به ایده های بازاریابی، کمپینهای بازاریابی، و سخن گفتن با ضمیر نیمه خودآگاه به روشی ساده و عملی بسیار علاقه مند است. او همیشه به دنبال مطالعات موردی درباره کمپین های بازاریابی شگفت انگیزی است که درسهای سودمندی به دست می دهند. تام که خالق آموزشهای صوتی بیشماری است، یکی از سخنرانان محبوب اجلاس های شرکتها و رویدادهای منطقه ای است.


👉امتیاز بده.