کتاب American English File

کتاب American English File یک دوره شش سطحی آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان است که توانسته موفقیت های بسیاری را کسب کند. کتاب‌های این مجموعه در بسیاری از موسسات آموزش زبان در ایران و جهان توسط اساتید بسیاری تدریس می‌شود. زیرا همانطور که بر همگان روشن است، مکالمه و گفتار یکی از مهم ترین جنبه های یادگیری زبان است، و این مجموعه نیز به تقویت گفتار و مکالمه براساس لهجه آمریکایی می پردازد.

مجموعه American English File، دارای ۶ سطح (American English File Starter, level 1, level 2, level 3, level 4,level 5) می باشد. و از بهترین مجموعه هایی است که برای آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان تاکنون به چاپ رسیده است.

هر کتاب از مجموعه American English File، شامل ۱۰ الی ۱۲ درس است. که در این کتاب، تمرکز روی سه بخش Grammar، Vocabulary و pronunciation است. از لحاظ دشواری، سطح Starter American English File پایین ترین سطح و American English File5 بالاترین سطح می باشند. تمامی کتاب‌های این مجموعه شامل کتاب دانش آموز (به همراه فابل های صوتی)، کتاب کار (به همراه فابل های صوتی)، کتاب معلم و چند نوع ویدئوی آموزشی می باشد.

۷۵ درصد محتواهای کتاب American English File موضوعات کاملاً جدید و بروز جامعه می باشند، به همین دلیل مخاطب خود را کنجکاو به ادامه مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر می کند. همچنین این مجموعه پک کاملی از انواع منابع دیجیتالی را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آن ها ضمن یادگیری، از مطالعه خود لذت بیشتری ببرید.

به این ترتیب شما می توانید حتی هنگام مسافرت بصورت آنلاین تمرین کرده و بیشترین نتیجه ممکن را از مطالعه زبان انگلیسی به دست آورید. در نتیجه یاد گرفتن زبان انگلیسی با این مجموعه یک کار خسته کننده و کسل کننده نخواهد بود، بلکه نوعی تجربه جالب و هیجان انگیز است.

پک آموزشی کامل و جذاب

هر سطحی از مجموعه American English File خود به تنهایی یک پک کامل آموزشی است.

ویدیوهای آموزشی

کتاب های این مجموعه بهمراه فایل های ویدیویی آموزشی ارائه می شود.

کتاب کار

یکی از ویژگی های منحصر بفرد این مجموعه این است که حتی متن های کتاب کار نیز دارای فایل صوتی هستند. شما با حل تمرینات آن می توانید تسلط خود را به زبان انگلیسی ارتقا دهید.

نرم افزار مخصوص

به همراه این کتاب یک نرم افزار آموزشی عرضه می شود که مرجع کاملی از انواع تست ها است.

وب سایت آموزشی اختصاصی

با استفاده از تمرینات و امکانات سایت اختصاصی این مجموعه می توانید مهارت های گفتاری، نوشتاری و درک متن خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید.

کتاب معلم:

این کتاب برای راهنمایی معلمان تدوین شده است و به همراه نرم افزاری که شامل فایل های صوتی و فایل های تصویری کتاب به صورت چند رسانه ای است، عرضه می شود. با استفاده از این کتاب معلمان می توانند کتاب های امریکن انگلیش فایل را به بهترین شیوه های ممکن به زبان آموزان بیاموزند.








👉امتیاز بده.