۱۰ کتاب قانون جذب که برای موفق شدن باید بخوانید

 

۱- کتاب کلید کاربردی قانون جذب اثر جک کنفیلد

وقت آن رسیده که با «کلید کاربردی قانون جذب» سنگین‌ترین و سخت‌ترین دروازه‌های زندگی‌تان را باز کنید. «جک کانفیلد» در این کتاب کوچک، توانسته جادوی جذب و راز پنهان در جریان هستی را با ساده‌ترین روش‌ها و توصیه‌ها نشان دهد.
عملکرد قانون جذب به این صورت است: مشابه، مشابه را جذب می‌کند. اگر احساس ذوق و شوق، سرحالی، شور و شر، شادی و لذت، قدردانی و وفور نعمت می‌کنی، به این معناست که از خودت انرژی مثبت ساطع می‌کنی. از طرفی اگر احساس ملالت، نگرانی، تشویش، عصبانیت، دلخوری و غم و غصه کنی، انرژی منفی ساطع می‌کنی. کائنات از طریق قانون جذب، مشتاقانه در برابر هر دو نوع ارتعاش واکنش نشان می‌دهد. کائنات تعیین نمی‌کند که کدام یک به نفع توست و صرفا در مقابل انرژیی که خلق می‌کنی، واکنش نشان می‌دهد و مقدار بیشتری از همان انرژی را به تو برمی‌گرداند. تو هر آن ‌چه را در طَبَق اخلاص بگذاری، به خودت برمی‌گردانی. در هر لحظه، هر فکر و احساسی که داشته باشی، به این معنی است که مقدار بیشتری از همان را درخواست کرده‌ای.
از آنجا که ارتعاشات انرژی تو، انرژی هم فرکانس را به سوی خودت جذب می‌کند، لازم است که مطمئن شوی به طور مداوم انرژی، افکار و احساساتی را بیرون می‌فرستی، که با هر آن‌ چه می‌خواهی باشی، انجام دهی یا تجربه کنی، هم‌طنین باشد. فرکانس‌های انرژی تو باید با هر آن چه می‌خواهی در زندگی جذب کنی، هماهنگ باشد. اگر خواستار جذب عشق و لذت هستی، پس فرکانس‌های ارتعاشی عشق و لذت همان‌هایی است که دلت می‌خواهد خلق کنی.

۲- کتاب قانون جذب اثر مایکل لوسیر

می‌شود گفت همه آدم‌ها‌ حداقل یک‌بار شانس خودشان را لعنت کرده‌اند که در زمان درست در مکان نادرست و یا در مکان درست در زمان نادرست قرار گرفته‌اند. مایکل لوسیر، معتقد است هر کسی با استفاده از قانون جذب می‌تواند همه‌ این موقعیت‌ها را به موقعیت دلخواه خود تبدیل کند.
لوسیر عنوان فرعی کتاب قانون جذب را «جذب دلخواه‌ها و دفع ناخواسته‌ها» گذاشته است، تا در همان اولین برخورد با کتاب بدانید که این قانون واقعی است و می‌تواند شما را برای رسیدن به اهداف خواسته و دفع موضوعات ناخواسته‌تان کمک کند.
در بیشتر مواقع انسان نادانسته امواجی را از خود به جهان هستی می فرستد. آنچه به شما لذت می دهد ارتعاشتان را بالا می برد و شما احساس لذت بیشتری می کنید و برعکس، اگر شاهد موارد دلگیر کننده ای باشید احساس بدی را تجربه می کنید. در این حالت امواج منفی را به جهان می فرستید.
قانون جذب همواره آنچه را از خود ساطع کرده اید تقویت می کند و به شما باز می گرداند. خواه این احساسات مثبت باشد، خواه منفی باشد. جهان هستی به نوع احساسات شما توجهی نمی کند، همچون آینه عمل می کند. قانون جذب آن موجی را که شما می فرستید دریافت می کند و با شدت چند برابر به شما باز می گرداند حتی اگر این موج به ضرر تو باشد!
برای استفاده هوشمندانه از قانون جذب باید فرمول سه مرحله ای زیر را همواره در زندگی خود استفاده کنید.
۱- خواسته ات را مشخص کن
۲- امواجت را تقویت کن
۳- خواسته ات را بپذیر

 

 

 

 

۳- کتاب راز اثر راندا برن

با خواندن کتاب راز(the Secret)، نوشته راندا برن(Rhonda Byrne)، با اسرار راز آشنا مى‌شویم، در مى‌یابیم که بر هر کارى توانا هستیم و هیچ مانعى نمى‌تواند ما را از آرزوهایمان محروم کند. بزرگ‌ترین راز زندگى، قانون جذب است. قانون جذب مى‌گوید هر چیز مشابه خود را جذب مى‌کند. بنابراین، وقتى فکر مى‌کنى، آن فکر، فکرهاى مشابه خود را جذب مى‌کند. فکرها مغناطیس‌اند و امواجى تولید مى‌کنند. وقتى فکر مى‌کنى، در واقع، آن‌ها را به جهان مخابره مى‌کنى و آن‌ها در مسیر خود همه‌ى چیزهاى متناسب با فرکانس خود را جذب مى‌کنند. هر آنچه ارسال مى‌شود، به مرکز باز مى‌گردد به تو.
کتاب راز جزو معروف ترین کتاب های موفقیت می باشد. این کتاب بر پایه قانون جذب نوشته شده و نویسنده براین باور است که افکار انسان می تواند مستقیما دنیای خارج را دگرگون سازد. اگر میخواهید که قانون جذب را بهتر درک کنید، پیشنهاد میکنیم که حتما این کتاب را مطالعه کنید.
این کتاب می گوید شما تنها کسی هستید که زندگی تان را می آفرینید چون هیچ کس دیگر نمی تواند برای شما فکر کند. این کار تحت کنترل خود شماست. اگر چیزی را که می بینید می خواهید در مورد آن بنویسید، راجع به آن با دیگران حرف بزنید، به آن فکر کنید و روی آن تمرکز کنید ولی اگر آن را نمی خواهید در موردش با کسی حرف نزنید ، توجه تان را منحرف کنید. وقتی چیزی را تجسم می کنید آن را پدید می آورید. پس موقع تجسم همیشه روی نتیجه پایانی متمرکز شوید. وقتی خود را در موقعیتی که دوست دارید تصور میکنید ، دیگر احساس نمی کنید که به آن چیز نیاز دارید بلکه احساس می کنید که آن چیز را دارید و آن احساس باعث می شود که کائنات همان موقعیت را برایتان پدید آورد. ما این راز را برای شما فاش می کنیم. و از همین حالا ورود شما را به جمع افراد خوشبخت تبریک می گوییم.

 

 

 

۴- کتاب معجزه شکرگزاری اثر راندا برن

بر اساس ادعای آمده در این کتاب اگر هر روز یکی از تمرین‌های شکرگزاری را انجام دهید، پس از ۲۸ روز تاثیری شگفت‌انگیز در زندگیتان مشاهده می‌کنید. ولی شرط اصلی این است که به این کار از ته دل باور داشته باشید و با انگیزه و اشتیاق کامل هرروز تمرین‌های شکرگزاری را انجام دهید. این تمرین‌ها به شما کمک می‌کند دانشتان را نسبت به زندگی بالا ببرید و سازوکار زندگی را بفهمید و بدانید داشتن چیزهایی که در رویای شماست، چقدر راحت است. فقط باید تمرکز کنید و قدر داشته‌هایتان را بدانید و به این فکر کنید همین داشته‌های شما از کجا آمده‌اند.
وقتی انرژی معجزه‌آسای سپاس‌گزاری را به سوی موقعیتی منفی می‌فرستید؛ موقعیتی جدید به‌وجود می‌آید و موقعیت قدیمی ناپدید می‌شود. به بیان دیگر؛ وقتی خودتان را به سطحی می‌رسانید که، به‌جای احساس‌ کردن کمبود پول، به دلیل داشتن مبلغی اندک هم از خداوند سپاس‌گزاری می‌کنید؛ موقعیتی جدید در زندگی‌تان به‌وجود می‌آید، کمبود پول ناپدید می‌شود و پولی بیشتر به شیوه‌ای معجزه‌آسا به زندگی‌تان جذب می‌شود.
همه احساسات بد و ناخوشایند درباره‌ پول در واقع پول را از شما دور می‌کند و گردش پول در زندگی‌تان کاهش می‌یابد. همچنین، هر بار درباره‌ پول احساسی بد و ناخوشایند دارید؛ گردش پول زندگی‌تان را اندکی بیشتر کاهش می‌دهید. اگر درباره‌ پول احساساتی همچون حسرت، ناامیدی، نگرانی یا ترس را در وجودتان می‌پرورانید؛ پس، نمی‌توانید پولی بیشتر را جذب کنید…

 

 

 

۵- کتاب بخواهید تا به شما داده شود اثر استر هیکس و جری هیکس

اگر می خواهید هر آنچه هستید را که آرزو دارید بدست آورید، استر هیکس (EstherHicks) و جری هیکس (Jerry Hicks) در کتاب بخواهید تا به شما داده شود (Ask and It Is Given) راه رسیدن به آن‌ها را به شما آموزش خواهند داد.
کتاب درباره قانون جذب و تاثیرات شگفت‌انگیز آن و نقش خواست و اراده بشر در تحقق رویاها نوشته شده است. در این کتاب مجموعه‌ای از فرایندها را می‌آموزید تا با بخش «غیرمادی» وجود خود ارتباط برقرار کنید. فرایندهایی که به شما در دستیابی به هرچه می‌خواهید کمک خواهد کرد. کاربرد این فرایندها باعث بیداری ذهن خواهد شد و اشتیاق برای زندگی شاد در شما بیدار می‌شود.
اهمیتی ندارد شرایط الانتان چطور است. این کتاب شیوه‌های خیلی خوبی ارائه میدهد تا بتوانید در همه جنبه‌های زندگیتان تغییری اساسی به وجود بیارید. با مطالعه این کتاب می‌فهمید روابط، سلامتی و ثروت تابع قوانینی هست که با فهم درست آن قوانین می‌توانید باعث تغییر در زندگیتان شوید…

 

 

 

۶- کتاب کلید راز گمشده جذب خواسته ها اثر جو ویتال

کتاب کلید راز گمشده جذب خواسته‌ها (The key: the missing secret for attracting anything you want) نوشته‌ جو ویتال (Joseph Vitale) است که در دسته کتاب‌های موفقیت و خودیاری قرار می‌گیرد و مطالب آن به زبان ساده و قابل‌ درک برای همه سنین نوشته‌شده است.
او در این کتاب توضیح می‌دهد که انسان تا زمانی که به خواسته‌ها و رویاهای خود برسد در یک زندان روانی محبوس است و قفل این زندان بسیار محکم است. نویسنده توضیح می‌دهد که این قفل در ذهن انسان وجود دارد. ویتال در این کتاب راه‌های باز کردن این قفل و آزاد شدن رویاها و اهداف انسان را نشان می‌دهد. در واقع هدف اصلی این کتاب این است که به ما آموزش دهد که چطور می‌توان با کلید جذب خواسته‌ها به دنیای امید و رسیدن به موفقیت قدم برداشت.
کتاب به ما کمک می‌کند تا تمام محدودیت‌های ذهنی را که مانع رسیدن ما به خواسته‌ها، آرزوها و اهدافمان می‌شود، کنار بزنیم. اگر به این موضوع باور داشته باشیم که ذهن ما توسط محدودیت‌ها و فیلترهای خاص قفل شده است اما کلید گشودن آن در دستان خودمان قرار دارد، می‌توانیم با کمک راهکارهای ارائه شده در کتاب، در مسیر پیشرفت گام بگذاریم و معجزه را به چشم ببینیم.

 

کتاب کلید، راز گمشده جذب خواسته ها اثر جو ویتال

کتاب کلید، راز گمشده جذب خواسته ها اثر جو ویتال

73,250 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

 

۷- کتاب تو همانی که می اندیشی اثر جیمز آلن

هدف کتاب تو همانی که می‌اندیشی (As a man thinketh) نوشته‌ جیمز آلن (James Allen ترغیب مردان و زنان به اکتشاف و ادارک این حقیقت است که خودشان آفرینندگان خویشند. و ذهنشان، سازنده‌ اصلی لایه درونی شخصیت و لایه برونی شرایط است و اگر کسی تاکنون در غفلت و رنج به سر برده‌، چه بسا با خواندن این کتاب به آگاهی و شادی برسد.
همانگونه که گیاه از دانه به عمل آمده و بدون آن به وجود نمی‌آید، هر عمل انسان، ناشی از دانه‌های نهفته در اندیشه اوست و بدون آن‌ها پدیدار نمی‌شود. این موضوع، هم به دسته عمل‌هایِ “ذاتی” و هم به آن‌هایی که “سنجیده” خوانده می‌شوند، مربوط است؛ همچون کارهایی که حساب شده به اجرا در می‌آیند. جسم در بندِ ذهن است و از آن تمکین می‌کند، خواه افکارِ آن از روی عمد انتخاب شده یا ناخودآگاه ابراز شده باشند.

 

کتاب تو همانی که می اندیشی اثر جیمز آلن

کتاب تو همانی که می اندیشی اثر جیمز آلن

40,000 36,820 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

 

۸- کتاب قدرت اثر راندا برن

کتاب قدرت (The Power) را راندا برن (Rhonda Byrne) نویسنده کتاب راز در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. این کتاب در دسته‌ کتاب‌های روانشناسی و خودیاری قرار دارد و درباره انرژی و قدرت بی‌مانند درون انسان صحبت می‌کند. این اثر درباره‌ تأثیر انرژی مثبت، نیروی عشق و خودباوری سخن می‌گوید و نویسنده معتقد است می‌توان هر ناممکنی را با استفاده از قدرت درون ممکن ساخت. راندا برن در کتاب «قدرت» نشان می‌دهد خودباوری و اعتماد به ‌نفس از قدرت درون نشاءت می‌گیرد.
او میگوید: مقرّر است آنچه را که مى خواهید و دوست دارید به دست آورید. مقرر است که کارى هیجان انگیز داشته باشید، خلق شده اید تا به همه خواسته هاى خود برسید، قرار است روابط شما با خانواده و دوستان تان سرشار از شادى و شادکامى باشد. قرار است پولى را که براى داشتن یک زندگى سرشار و شگفت انگیز به آن نیاز دارید به دست آورید. مقرر است که به رؤیاهایتان تحقق بخشید…

 

 

 

۹- کتاب تجسم خلاق اثر شاکتی گوای

شاکتی گاوین (Shakti Gawain) در کتاب تجسم خلاق (Creative visualization) به کارگیری تخیل خلاق طبیعی را به شیوه‌ای آگاهانه و به عنوان یک تکنیک خلق تمایلات حقیقی شما: در عشق، تحقق آرزو‌ها، لذت، برقراری روابط مطلوب، کار فوق‌العاده، ابراز وجود، سلامتی، زیبایی، دارایی، یا سلامت روانی و آرامش درونی و خلاصه هر آرزویی که دارید، آموزش می‌دهد. به کارگیری تجسم خلاق، کلید بهره‌برداری از مواهب طبیعی و نعمات زندگی است.
تجسم خلاق، به کارگیری تخیل برای خلق خواسته‌های شما در زندگی است. تجسم خلاق موضوعی تازه نیست. در گذشته، در حال حاضر و در حقیقت هر دقیقه آن را به کار می‌گیرید. تجسم خلاق، در حقیقت همان توانایی طبیعی تخیل و انرژی خلاق اصلی کائنات است که بی‌وقفه و بدون آگاهی از وجودش، از آن بهره می‌گیرید. در گذشته، بسیاری از ما قدرت تجسم خلاق را ندانسته به کار برده‌ایم.

 

کتاب تجسم خلاق اثر شاکتی گواین

کتاب تجسم خلاق اثر شاکتی گواین

80,000 47,800 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

 

۱۰- کتاب معمار سرنوشت خود باشید اثر وین دایر

موفقیت و رسیدن به خواسته ها، نیازمند یک سری اصول و قوانین از جمله هدف گذاری، تلاش مستمر، برنامه ریزی و … است. این ها عواملی هستند که در اکثر کتب روان شناسی و موفقیت به آن ها پرداخته شده است. اما آنچه که کمبود آن به شدت در این زمینه حس می شود، نقش معنویت و خواست و اراده خدا در طول اراده انسان است.
وین‌دبلیو دایر (Wayne W Dyer ) در کتاب” معمار سرنوشت خود باشید” (Manifest your destiny : the nine spiritual principles for getting everything you want) معتقد است هرکس در درونش این توانایی را دارد که به آرزوهایش جامه عمل بپوشاند اما بدون معنویت و ایمان، طی مسیر ممکن نخواهد بود، بنابراین به کارگیری اصول معنوی، رسیدن به هدف را میسر تر و مسیر موفقیت را با آرامش بیشتری همراه می کند. او بر این باور است تمام انسان ها از یک نیروی الهی برخوردارند که نتوانسته اند از آن در مسیر درست بهره بگیرند.
او معتقد است، به محض آن که انسان به این درجه از درک برسد که قادر است نیروهای درونی خود را در دنیای خارج به حقیقت پیوند دهد، می تواند تاثیر نیروی الهی را در تک تک ابعاد هستی و وجود خویش احساس کند.

 

كتاب معمار سرنوشت خود باشيد اثر وين داير نشر هامون

كتاب معمار سرنوشت خود باشيد اثر وين داير نشر هامون

158,900 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

 

 

3/5 - (2 امتیاز)