کتاب مجیستریوم جلد ۱ اثر هولی بلک و کاساندرا کلر

کتاب مجیستریوم جلد ۱ آزمون آهنی (The Iron Trial) نام دارد. این کتاب اثر هالی بلک (Holly Black) و کاساندرا کلر (Cassandra Clare) است. که درباره پسری به نام کال است که در یک مدرسه آموزش جادوگری زیرزمینی پذیرفته می‌شود و ماجراهای بسیاری را پشت سر می‌گذارد.

مجیستریوم یک مدرسه‌ی زیرزمینی جادوگری است و «کالم هانت» به همراه دوستانش تامارا، آرون و جاسپر در این مدرسه یاد می‌گیرند عناصر آب، خاک، آتش و هوا را کنترل کنند. مجموعه‌ فوق‌العاده «مجیستریوم» مجموعه‌ای فانتزی است،‌ پر از اتفاقاتی هیجان انگیز.

نوجوانانی که داستان‌های جادویی را دوست دارند، به طور حتم از این مجموعه لذت خواهند برد و طبق آنچه در سایت‌های معتبر گزارش شده، طرفداران مجموعه‌‌ «هری پاتر» از این مجموعه نیز استقبال کرده‌اند.

بخشی از کتاب مجیستریوم؛ جلد اول

کال که به صدای جادوگر گوش می‌داد، هم‌زمان صدای کس دیگری را هم می‌شنید؛ صدایی که انگار از طرف همه می‌آمد؛ اما در واقع کسی حرفی نمی‌زد.

وقتی که صحبت‌های استاد نورث تموم شد، لطفاً همه داوطلب‌ها بلند شن و به ردیف جلو بیان. زمان برگزاری آزمون نزدیکه.

کال از پدرش پرسید: «صدا رو شنیدی؟»

پدر کال سر تکان داد. کال به دورتادور سالن نگاهی انداخت و متوجه سرهایی شد که همه به‌سمت جادوگرها می‌چرخیدند. بعضی از افراد لبخند می‌زدند و بعضی نگران بودند. «بچه‌ها هم شنیدن؟»

جادوگری که طبق حرف‌های صدای ناشناس، اسمش استاد نورث بود، حرف‌هایش را تمام کرد. کال آهسته از روی نیمکت بلند شد. وضعیت پایش نمی‌گذاشت پا به پای دیگران حرکت کند؛ برای همین، مجبور بود زودتر راه بیفتد.

پدر کال در جواب او گفت: «هر کسی که فقط یه سر سوزن استعداد جادو توی خونش باشه، صدای استاد فینیوس رو می‌شنَوه. از طرفی، بیشتر داوطلب‌های اینجا تجربیاتی شبیه همون اتفاقی رو دارن که توی زمین بازی برای تو افتاد.

بعضی از داوطلب‌ها دقیقاً مثل تو می‌دونن چی هستن، بعضی‌ها تا حدود زیادی اطمینان دارن و بعضی‌های دیگه هم قراره به‌زودی بفهمن.» …

خرید اینترنتی کتاب مجیستریوم
سحاب دانش با ارائه خلاصه ای از بهترین کتابها با بیشترین تخفیف و کم ترین قیمت را برای شما معرفی می کند.


👉امتیاز بده.