کتاب مجیستریوم جلد 2 اثر هولی بلک و کاساندرا کلر

کتاب مجیستریوم ۲ دستکش مسی (The Copper Gauntlet) اثر هالی بلک (Holly Black) و کاساندرا کلر (Cassandra Clare) داستان پسری به نام کال است که حالا بعد از مدت ها تحصیل در مدرسه جادوگری به یک جادوگر ماهر تبدیل شده است، مدتی است که پسرک با پدر و گرگش هوک وقت می گذراند و رفتار پدر خیلی خیلی تغییر کرده است. کال می ترسد که آلاستر متوجه روح شرور او شده باشد، شرارتی که جزئی از وجودش است و روحی که متعلق به او نیست.

مجیستریوم یک مدرسه‌ زیرزمینی جادوگری است و «کالم هانت» به همراه دوستانش تامارا، آرون و جاسپر در این مدرسه یاد می‌گیرند عناصر آب، خاک، آتش و هوا را کنترل کنند. مجموعه‌ی فوق‌العاده «مجیستریوم»، داستانی فانتزی است،‌ پر از اتفاقاتی هیجان انگیز.

بخشی از کتاب مجیستریوم ۲ دستکش مسی

کال یک سوسیس روغنی را از تکه‌پیتزای پپرونی‌اش جدا کرد و دستش را زیر میز بُرد. بلافاصله، هَوِک، گرگِ هَرج‌ومَرج‌زدهٔ کال، زبان خیسش را به دست او کشید و سوسیس را بلعید.

پدرش با غُرولُند گفت: «لازم نکرده به اون جونِوَر غذا بدی! یکی از همین روزهاست که با گاز، یکی از دست‌هات رو از جا بِکنه.»

کال پدرش را نادیده گرفت و سر هوک را نوازش کرد. این اواخر، آلاستر و کال زیاد باهم کنار نمی‌آمدند. او اجازه نمی‌داد کال از مجیستریوم حرف بزند و از این موضوع هم خوشش نمی‌آمد که استاد سابق خودش، روفوس، پسرش را هم به‌عنوان شاگرد انتخاب کرده است. از لحظه‌ای هم که کال با یک گرگِ هَرج‌ومَرج‌زده، پایش را به خانه گذاشته بود، پدرش آماده بود تا موهایش را از دست کال بِکَند.

کل زندگی کال، صرفاً به وقت‌گذرانی با پدرش و داستان‌های ترسناکی گذشته بود که آلاستِر دربارهٔ مدرسهٔ قبلی خودش و مدرسهٔ فعلی کال تعریف می‌کرد. کال همهٔ تلاشش را کرده بود تا در آزمون ورودی مدرسه رد شود؛ اما این‌طور نشد …

خرید اینترنتی کتاب مجیستریوم
سحاب دانش با ارائه خلاصه ای از بهترین کتابها با بیشترین تخفیف و کم ترین قیمت را برای شما معرفی می کند.


👉امتیاز بده.