کتاب مدرسه جاسوسی ۸ غافل گیری بزرگ اثر استورات گیبز

کتاب مدرسه جاسوسی ۸ غافل گیری بزرگ (Spy School Revolution) هشتمین جلد از این مجموعه هیجان انگیز است که در آن ماجرای مرموز کارشکنی عده‌ای ناشناس را روایت می‌کند. حالا بن قصد کرده تا آن‌ها را شناسایی کند و این معمای پیچیده را حل نماید.

در جلد هشتم یک غافلگیری بزرگ در راه است که فکرش را هم نمی‌کنید. بن که پس از پشت سر گذاشتن آن همه ماجراهای پر پیچ و تاب به این نقطه از داستان رسیده است انتظار چنین چیزی را ندارد. اتفاقی که شما را هم شگفت‌زده خواهد کرد.

حالا که اسپایدر شکست خورده، بن ریپلی مشتاق است زندگی عادی‌اش را از سر بگیرد، اما یک نفر اتاق کنفرانس بغلی را منفجر می‌کند. بن در صدد پیدا کردن عامل این اتفاق می‌افتد. در این میان اریکا هیل با حضور پررنگش در داستان ذهن همه را به خود مشغول می‌کند. این ماموریت‌ها به افشا شدن هویت واقعی جاسوس دوطرفه کمک می‌کند.

بخشی از کتاب مدرسه جاسوسی ۸

چیزی که اوضاع را پیچیده‌تر می‌کرد این بود که اریکا الان اینجا نبود تا کارش را توضیح بدهد. بعد از حمله‌اش ناپدید شده بود. سیا محوطه‌ را بدون هیچ موفقیتی زیرورو کرد و به‌جز نارنجک‌انداز مورد استفاده که اثرانگشت‌های رویش پاک شده بودند، مدرک دیگری از او پیدا نشد. اریکا برنگشته بود آکادمی، البته این قابل‌درک بود؛ مأموران سیا محوطه را محاصره کرده بودند و دستور داشتند به ‌محض دیدنش او را دستگیر کنند.

ناگفته پیداست که زویی یکی از دوستان حاضر در اتاقم بود. از توصیفی که چیپ از اریکا کرد خوشش نیامد، ولی سعی کرد این را پنهان کند، چون اصلاً دوست نداشت چیپ فکر کند او حسودی‌اش شده است.

چیپ به واکنش او پوزخند زد؛ مطمئناً یکی از دلایلش برای اینکه به اریکا بگوید رفیق جون‌جونی من، این بود که لج زویی را دربیاورد. چیپ خوشش می‌آمد دردسر درست کند، هم بین دوستان و هم دشمنان…

خرید اینترنتی کتاب مدرسه جاسوسی ۸
سحاب دانش با ارائه خلاصه ای از بهترین کتابها با بیشترین تخفیف و کم ترین قیمت را برای شما معرفی می کند.


👉امتیاز بده.