کتاب پرونده های کارآگاه سیتو 6 معما در جام جهانی فوتبال آنتونیو ایتوربه

کتاب کارآگاه سیتو ۶ با نام فرعی معما در جام جهانی فوتبال ششمین جلد از مجموعه کتابهای کارآگاه سیتو است که تاکنون ده جلد از آن توسط انتشارات هوپا به چاپ رسیده است.

وقتی جام ‌جهانی فوتبال در استادیوم ساکرسیتی آفریقای جنوبی گم می‌شود، هیچ‌کس را بهتر از کارآگاه سیتو نمی‌توانید پیدا کنید تا جام گمشده را برایتان پیدا کند. به هوش یک طرفدار پروپاقرص پیتزا شک نکنید!

بخشی از کتاب کارآگاه سیتو ۶

در کلانتری مرکزی، کارآگاه سیتو سرش را با دانشنامه کارآگاهان بزرگ گرم می کند. سروان چین می ادو هم با چشمهای بسته مدیتیشن می کند. اما وقتی سر و کله فرمانده تروئنوس پیدا می شود، آرامش و سکوت به هم می ریزد.

– یالا راه بیفتید و با اولین پرواز خودتان را برسانید به آفریقای جنوبی! فقط دو روز مانده جام جهانی فوتبال شروع بشود، اما یک نفر جام را دزدیده.

– خُب اینکه چیزی نیست. چرا نمی روند یک جام دیگر جایش بخرند؟ توی مغازه ها که همه جور جام و لیوان و فنجان پیدا می شود.

– اینقدر خنگبازی در نیاور! چیزی که گم شده یک جام طلایی است که به تیم قهرمان می دهند. بدون آن نمی شود مسابقات جام جهانی را شروع کرد.

به ژوهانسبورگ که می رسند، کارآگاه سیتو شاد و خوشحال، با شلوارک توریستی اش به ترمینال فرودگاه میرود، اما هوا سردتر از چیزی است که فکرش را می کرد. برای همین به یکی از کارمندان ترمینال می گوید: «ببخشید، ممکن است کمی درجه کولرتان را کم کنید؟ اینجا خیلی سرد شده. »

– کولر؟ الان سه ماهی هست که خام وش شان کرده ایم. و خُب… هوا باید هم سرد باشد. ماه ژوئن توی کشور شما تابستان است، توی آفریقای جنوبی زمستان.

– چه فاجعه ای! من را بگو که رفتم و سه تا لباس شنای تازه خریدم! باز حالا خوب شد پالتوی کارآگاه یام را با خودم آوردم!

در فرودگاه، معاون فیفا که گم شدن جام حسابی نگرانش کرده، منتظر دو مأمور پلیس است. وقتی لبا سهای کارآگاه سیتو را می بیند، جا می خورد…

خرید اینترنتی کتاب کارآگاه سیتو
سحاب دانش با ارائه خلاصه ای از بهترین کتابها با بیشترین تخفیف و کم ترین قیمت را برای شما معرفی می کند.


👉امتیاز بده.