مشخصات
- نویسندهفیلیپ کاتلر
- مترجممحمد دلیلی
- شابک۹۷۸۶۰۰۶۴۶۵۴۹۴
- ناشرنشر آموخته
- موضوعبازاریابی
- قطعرقعی
- نوع جلدشومیز
- گروه سنیبزرگسال
- تعداد صفحه128
- تعداد جلد1
- وزن166 گرم
- سایر توضیحاتفهرست مطالب : مقدمه: وضعیت کنونی بازاریابی فصل اول: بازارگرایی و مشتریمداری ناکارآمد فصل دوم: شناخت ضعیف از مشتریان هدف فصل سوم: شناخت ناکافی از رقبا و نظارت ناکارآمد بر آنها فصل چهارم: مدیریت ناکارآمد ارتباط با ذینفعان فصل پنجم: ناتوانی در کشف فرصتهای جدید فصل ششم: فرآیندهای برنامهریزی ناکارآمد فصل هفتم: ناهماهنگی سیاستهای محصول و خدمات فصل هشتم: نداشتن مهارت برقراری ارتباط با بازار و ایجاد نام تجاری فصل نهم: سازماندهی ناکارآمد برای انجام بازاریابی اثربخش و کارا فصل دهم: بهرهبرداری اندک از فناوری سخن پایانی: ده فرمان بازاریابی اثربخش