کتاب دایرة المعارف حیوانات یا دایرة المعارف جانوران

کتاب دایرة المعارف حیوانات (Encyclopedia of Animals) یا دایرة المعارف جانوران که ممکن است با عنوان فرهنگ حیوانات نیز باشد. موضوع کتاب هایی است که معمولا برای كودكان و نوجوانان، نوشته می شود، که برای به دست آوردن اطلاعات درباره انواع حيوانات می باشد . و والدین گرامی می توانند از اين كتاب ها برای افزايش اطلاعات عمومی بچه ها و حتی خودشان و يا تحقيق و پژوهش مدرسه استفاده كنند.

این نوع کتابها بیشتر رنگی و دارای عکس های زادی هستند و اطلاعات هر عكس در كنار آن نوشته شده است. برخی از کتاب ها فقط معرفی حیوانات و دسته بندی (پستانداران، مهره داران و …) آنها را توضیح می دهند. ولی برخی دیگر به موارد بیشتری مثل نحوه تغذیه حیوانات، زیستگاه حیوانات، مهاجرت حیوانات، نحوه زندگی، نحوه دفاع، نحوه استتار و … می پردازند.

پر واضح است که کتاب هایی که به مباحث بیشتر و مفصل تر پرداخته اند، تعداد صفحات زیادی دارند و قیمت بالاتری نیز دارند، یکی دیگر از موارد تاثیر گذاری در قیمت این نوع کتابها اندازه عکسها و کیفیت آنهاست که اگر عکسهای بزرگ در کتاب آمده باشد و با کیفیت بالا و رنگی باشد باز هم باعث می شود که قیمت کتاب بالا رود.


👉امتیاز بده.