مجموعه کتابهای داستان مصور ( کمیک استریپ) دختر کفشدوزکی اثر توماس آستروک

مجموعه کتابهای داستان مصور ( کمیک استریپ) دختر کفشدوزکی اثر توماس آستروک (Thomas Astruc) از بهترین، هیجان انگیزترین و پرفروشترین کتابهای ابرقهرمانی برای کودکان و نوجوانان می باشد. این کتاب کمیک زیبا دارای داستان های مجزا در هر کتاب می باشد که البته تمامی کتابها، در یک داستان اصلی ادامه پیدا می کند.

شخصیت‌های اصلی این مجموعه دو نوجوان پاریسی به اسم‌های مرینت دوین و آدرین اگرست هستند. که با استفاده از نیروهای معجزه‌آسای خود به دختر کفشدوزکی و گربه سیاه تبدیل می‌شوند. در طول داستان، مرینت و آدرین با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند و برای پیدا کردن راه‌حل‌های مناسب برای مسائل خود، باید با یکدیگر همکاری کنند. در پایان داستان، آنها به کمک همدیگر، موفق می‌شوند به اهدافشان دست یابند و شهرشان را از شروران نجات دهند.

این داستان به خاطر داشتن داستان جذاب و هیجان‌انگیز، توجه بسیاری از بچه‌ها و نوجوانان را به خود جلب کرده و توانسته محبوبیت بسیاری را به دست آورد.

دختر کفشدوزکی، یکی از شخصیت‌های اصلی این داستان است که با شخصیت گربه‌سیاه، به مبارزه با افراد شرور در شهر پاریس می‌پردازد. این داستان به جز اینکه برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است به خاطر داشتن پیام‌های آموزنده و ارزش‌های انسانی، توانسته محبوبیت بسیاری را به دست آورد.

در این داستان، عناصری از دوستی، همکاری، مبارزه با شروران، و پیروزی بر بدی به تصویر کشیده شده است که باعث شده به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین داستان های کودکان در دنیا تبدیل شود.

# 1


# 2


# 3


# 4


# 5


# 6


# 7


# 8


# 9


# 10


# 11


# 12


# 13


# 14


# 15


👉امتیاز بده.