کتاب بیگ نیت دردسر ساز تمام عیار اثر لینکلن پیرس

کتاب بیگ نیت (Big Nate) دردسر ساز تمام عیار نوشته لینکلن پیرس است که برای کودکان منتشر شده است. داستان طنز و شیرین پسر بچه‌ای فوق‌العاده شیطان و خلاق را در مدرسه به تصویر می‌کشد. او در مدرسه با چالشی مواجه شده و به نظر می‌رسد مشکل هر کجا که باشد، نیت را پیدا خواهد کرد.

نیت یک پسر بچه ۱۴۰ سانتی‌متری است که استاد شلوغ کردن و شر درست کردن است. در این مجموعه ماجراهای او و دردسرهایش برای خواهرش و پدرش و ناظم و مدیر مدرسه‌اش را می‌خوانید و حسابی می‌خندید.

نیت دردسرهایی درست می‌کند که حتی به فکر شیطان‌ترین بچه‌های کلاس هم نمی‌رسد، در این کتاب با او و کارهایش همراه شوید.

بخشی از کتاب بیگ نیت دردسر ساز تمام عیار

بچه‌های دیگر می‌گویند معلم‌ها در مدرسه‌ی تابستانی از آدم کار می‌کشند. البته منظورشان از «کار»، حل کردن تمرین و درس خواندن نیست. منظورشان کارهایی مثل کندن آدامس از روی نیمکت با تمیزکردن توالت پسرهاست (امیدوارم این یکی واقعیت نداشته باشد، چون توالت پسرها واقعأ حال به هم زن است!). اگر اینطور باشد که فاجعه است!
تنها کسی که به مدرسه‌ی تابستانی رفته و من میشناسمش، چستر است. فکر کنم بشود از او پرسید مدرسه‌ی تابستانی چه جور جایی است. البته آخرین باری که از چستر چیزی پرسیدم، در جوابم، من را داخل یک سطل زباله چپاند! او یکجورهایی روانی است.

درباره (نویسنده) لینکلن پیرس

لینکلن پیرس (Lincoln Peirce) (متولد ۲۳ اکتبر ۱۹۶۳) کاریکاتوریست آمریکایی است که به عنوان بهترین سازنده طنز موفق Big Nate و رمان های Big Nate شناخته می شود. او داستان نویس برای انیمیشن هایی است که در شبکه کارتونی و نیکلودئون پخش می شوند. پیرس خالق طنز استریگ Big Nate است که در سال ۱۹۹۱ آغاز به کار کرد و در ۲۰۰ روزنامه در آمریکا و روزانه آنلاین در GoComics و Poptropica پخش می شود. در هلند کتابهای وی به نام Niek de Groot خوانده می شود. وی همچنین چندین انیمیشن کوتاه برای Cartoon Network و Nickelodeon نوشت.

# 1


# 2


# 3


# 4


# 5


# 6


# 7


👉امتیاز بده.