کتاب خاطرات یک بچه چلمن 7: (جلد هفتم) – گرفتاری برفی

 

 

کتاب خاطرات یک بچه چلمن (Diary of a Wimpy Kid) جلد هفتم ، گرفتاری برفی (The Third Wheel).

گرگ توی دردسر بدی افتاده. به اموال مدرسه خسارت وارد شده و اون مظنون درجه یک ماجراست. اما واقعیت اینه که اون بی گناهه یا دست کم خیلی در ماجرا دخیل نیست…

اولیای مدرسه تو راهن ولی ماجرایی عجیب باعث شده خانواده گرگ در منزلشان گیر بیفتن. گرگ میدونه که وقتی برفها آب بشن باید تنبیه بشه.

 

بخشی از کتاب

بیشتر مردم چشم انتظار تعطیلات هستند، اما فاصله بین جشن شکرگزاری و کریسمس خیلی مرا عصبی می کند. اگر در یازده ماه اول سال اشتباهی ازتان سر بزند مهم نیست، اما اگر در فصل تعطیلات کار غلطی بکنید تاوانش را باید پس بدهید.

 

یک ماه تمام خوش رفتاری فشار زیادی به آدم وارد می کند حداکثر مدتی که من می توانم رفتار خوبی داشته باشم، شش یا هفت روز پشت سرهم است در نتیجه اگر تعطیلات جشن شکر گزاری را یک هفته قبل از کریسمس بگیرند برای من خیلی خوب می شود.

بچه هایی که خانواده هایشان کریسمس را جشن نمی گیرند، خیلی خوش شانس هستند چون هیچ وقت به خاطر رفتار بدی که از شان در این ایام سر می زند تحت فشار قرار نمی گیرند. خود من چندتا دوست این جوری دارم که فکر می کنم به همین دلیل در این اوقات بدرفتاری می.کنند .

چیزی که خیلی مرا عصبی می کند مسئله بابانوئل است. این که او می تواند آدم را وقتی خواب است ببیند و می داند هم که کی بیدار می شوی، خیلی چندش آور است. در نتیجه، من اخیراً با لباس گرم کن می خوابم چون اصلا دوست ندارم بابانوئل مرا با لباس زیر ببیند.

البته من هنوز قانع نشده ام که بابانوئل وقت این را داشته باشد. که بیست و چهار ساعت شما را بپاید. به نظرم او حداکثر می تواند هر بچه را یکی دوبار در سال آن هم فقط چند ثانیه زیر نظر بگیرد و از شانس من این اتفاق در شرم آور ترین زمانها می افتد.

اگر بابانوئل واقعاً همه ی کارهای آدم را می بیند پس من حتماً توی دردسر می افتم پس وقتی برایش نامه مینویسم اصلا به او نمی گویم که برای کریسمس از او چه می خواهم. کاری می کنم که از نامه هایم برداشت خیلی خوبی در مورد من داشته باشد.

 

 

 


👉امتیاز بده.