128,000 83,000 تومان
مشاهده جزئیات و خرید

کتاب قدرت محتوا اثر جو پولیتزی نشر آموخته

مشخصات

  • نویسنده
    جو پولیتزی
  • مترجم
    سعید زرگریان
  • شابک
    9786226650403
  • ناشر
    نشر آموخته
  • موضوع
    بازاریابی هدفمند ، رسانه های اجتماعی ، بازاریابی اینترنتی ، مدیریت ، بازاریابی ، جنبه‌های اجتماعی
  • قطع
    رقعی
  • نوع جلد
    شومیز
  • نوع کاغذ
    بالکی
  • گروه سنی
    بزرگسال
  • تعداد صفحه
    456
  • تعداد جلد
    1
  • وزن
    480 گرم
  • سایر توضیحات
    فهرست مطالبی که در این کتاب می‌خوانید : پیشگفتار مترجم در ستایش “قدرت محتوا” پیشگفتار مقدمه بخش 1: بازاریابی محتوایی:تاریخچه فصل 1: بازاریابی محتوایی چیست؟ فصل 2: تاریخچه‌ی بازاریابی محتوایی فصل 3: چرا بازاریابی محتوایی؟ فصل 4: مدل کسب‌و‌کار بازاریابی محتوایی فصل 5: طرح توجیهی بازاریابی محتوایی فصل 6: شرکت‌های رسانه‌ای آینده بخش 2: تعیین جاویژه و راهبرد محتوایی فصل 7: مناسب‌تر یا کمتر مناسب (تناسب کمتر یا بیشتر) فصل 8: بازاریابی با محتوای تاثیرگذار چیست؟ فصل 9: هدفِ حق اشتراک فصل 10: پرسونای مخاطب فصل 11: تعیین چرخه‌ی تعامل فصل 12: تعیین جاویژه‌ی محتوایی‌تان فصل 13: بیانیه‌ی ماموریت بازاریابی محتوایی بخش 3: مدیریت فرآیند محتوا فصل 14: ایجاد تقویم محتوایی فصل 15: مدیریت فرآیند تولید محتوا فصل 16: انواع محتوا فصل 17: یافتن دارایی‌های محتوایی فصل 18: استخراج محتوا از کارمندان فصل 19: بستر محتوایی فصل 20: برنامه‌ی اقدام برای نشر محتوا (در مجاری مختلف) بخش 4: بازاریابی داستان‌تان فصل 21: رسانه‌های اجتماعی (برای بازاریابی محتوایی) فصل 22: دیگر روش‌های ترویج محتوا فصل 23: استفاده از مدل تاثیرگذاران اجتماعی (برای بازاریابی محتوایی) بخش 5: کاری کنیم که محتوا نتیجه بدهد فصل 24: ارزیابی تاثیر بازاریابی محتوایی فصل 25: روند تکامل داستان تاثیرگذار
👉امتیاز بده.