کتاب Active Skills For Reading 3 اثر Neil J Anderson

کتاب Active Skills For Reading 3 اثر Neil J Anderson مجموعه ای بسیار قوی برای تقویت مهارت خواندن زبان انگلیسی می باشد این مجموعه که بر اساس سیستم امریکایی تدوین شده است می تواند برای دو منظور تقویت مهارت خواندن و همچنین مهارت شنیداری مورد استفاده قرار گیرید.

کتاب های Active Skills for Reading در پنج سطح از Intro تا سطح ۴ طبقه بندی گردیده که هر یک از کتاب ها شامل ۱۲ درس می باشند. در هر یک از دروس، متون مناسب و در سطح همان کتاب ارائه گردیده و پس از متون زبان آموز با سوالاتی مواجه میشود برای هر یک از دروس فایل های صوتی با لهجه امریکن ارائه گردیده و تمامی متون را به صورت واضح و شفاف تلفظ نموده است و می تواند برای تقویت مهارت شنیداری نیز مورد استفاده قرار گیرد.

این سری از کتاب ها برای زبان آموزانی توصیه می شود که سطح مقدماتی را گذرانده و قصد تقویت مهارت Reading خود برای آزمون های تافل و آیلتس را دارند. همچنین دایره واژگان زبان آموز نیز پس از طی این دوره از کتاب ها بسیار افزایش خواهد یافت که می توان این مجموعه را یک دوره برای افزایش دایره لغات زبان انگلیسی دانست. لازم به ذکر است که از موضوعات جذاب و کاربردی کتاب Active Skills For Reading 3 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مباحثی درباره سفر کردن

مباحثی درباره فشن و مدروز

مباحثی درباره حیوانات درحال ناپدید شدن

مطالبی درباره پول درشت

مطالبی درباره جشن ها در سراسر دنیا

مباحثی درباره اسرار

مطالبی درباره سلامتی و تناسب اندام

مطالبی درباره فضا و پرواز

مطالبی درباره خانواده درحال تغییر

مطالبی درباره آینده ی آموزش و پرورش

مطالبی درباره رازهای حافظه

مطالبی درباره کمدی های گوناگون

این مجموعه نوشته پروفسور Neil j.Anderson از زبان شناسان مطرح دنیا می باشد و به عنوان یکی از کتاب های پرفروش در سطح دنیا به شمار می رود.


👉امتیاز بده.