کتاب آموزش صفر تا صد سئو در وردپرس

سئو (SEO) چیست؟

سئو به مجموعه فرآیندهای علمی و عملی گفته می شود که انجام آن موجب خواهد شد تا وب سایت سئو شده در دسته بندی نتایج گوگل در جایگاه بهتری قرار بگیرد و به مخاطب نمایش داده شود که به دنبال آن بازدید از سایت توسط کاربر نیز افزایش یافته وبه تبع آن فروش افزایش می یابد. سئو به دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می شود.

سئو برای وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوایی بوده که کاملاً بر اساس اصول و پایه اولیه سئو پیاده سازی و طراحی شده است؛ به عبارتی دیگر رعایت این اصول می تواند وب سایت شما را جزء بهترین نتایج گوگل معرفی کند و در نتیجه، گوگل به آن رتبه و رنک بالا بدهد.

با توجه به اینکه اکثر وب سایت های ایرانی و حتی خارجی با استفاده از مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده اند، آموزش سئو برای وردپرس نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و عدم آگاهی نسبت به آن می تواند وب سایت های طراحی شده در محیط وردپرس را دچار چالش کند؛ به همین علت دغدغه کسانی که به دنبال آموزش سئو و یادگیری آن هستند اصول و الگوریتم های وردپرس حائز اهمیت می باشد.

آموزش سئو نیازمند کسب مهارت های لازم از طریق آموزش و کسب تجربه در این زمینه است. تا با استفاده از آن ها علیرغم بالا بردن رتبه صفحه وب سایت در موتورهای جستجو، از جمله نتایج جستجوی گوگل، به پیشرفت های چشم گیر در این زمینه برسید و در نتیجه کسب و کار اینترنتی خود را نیز ارتقا داده و قادر باشید به وسیله آن فروش و درآمدتان از بستر اینترنت را افزایش دهید.

جهت خرید اینترنتی و آنلاین کتاب آموزش صفر تا صد سئو در وردپرس روی دکمه پایین کلیک کنید.
سحاب دانش با ارائه خلاصه ای از بهترین کتابها با بیشترین تخفیف و کم ترین قیمت را برای شما معرفی می کند.

👉امتیاز بده.