کتاب خاطرات یک بچه چلمن 3: (جلد سوم) – قوز بالاقوز!

 

کتاب خاطرات یک بچه چلمن (Diary of a Wimpy Kid) جلد سوم، قوز بالاقوز! (The Last Straw) روایت گر خاطراتِ سال نو گِرِگ می باشد.

اگر از اون آدمایی هستید که اول سال را با یک فهرست پر و پیمان از راه حل هایی که باعث می شود آدم بهتری باشید، چه باید بکنید و چه نباید بکنید، شروع می کنید. ولی در ادامه … حال گرگ رو خوب می فهمید.

اما گِرِگ فکر می کنه که الان هم تقریباً یکی از بهترین آدم های دنیا است و تهیه لیست برای بهتر شدنش لازم نیست. امسال تصمیم گرفته که به بقیه کمک کنه تا بهتر بشن. مثلاً داخل لیست مامان نوشته: چیپسَت را باید با صدای آرام تر بخوری. اما خب هیچ کس به فهرستش توجه نمی کنه و کار خودش و انجام می ده.

حتی او تصمیم می گیره برای رودریک هم یک برنامه جدید بنویسه. …

 

بخشی از کتاب خاطرات یک بچه چلمن

 

حتما این را می دانید که هر سال موقع شروع سال نو می توانید یک لیستی تهیه کنید لیستی از کارهایی که برای آدم بهتر شدن می خواهید انجام بدهید.
اما مشکل این جاست که چون من همین الان هم تقریباً یکی از بهترین آدمهایی هستم که می شناسم. تهیه لیست برای آدم بهتری شدن برایم اصلا لازم نیست.
به خاطر همین هم امسال تصمیم گرفتم به بقیه کمک کنم تا آدم های بهتری باشند. اما یک چیزی را نفهمیدم این که چرا بیش تر آدمها، وقتی می خواهید به آنها کمک کنید قدر کار شما را نمی دانند!

 


👉امتیاز بده.