کتاب لوتا پیترمن جلد ۷ اثر آلیس پانترمولر

کتاب لوتا پیترمن ۷ آخر و عاقبت گربه‌بازی! هفتمین جلد از مجموعه  لوتا پیترمن نوشته آلیس پانترمولر است. این اثر کتابی مصور و طنز (Comic) است که داستان دختر ده ساله سرزنده و بازیگوشی به نام لوتا پیترمن را که همراه با پدر، مادر و برادرهای دوقلویش زندگی می کند در قالب کمیک استریپ (Comic Strip) روایت می نماید.

بخشی از داستان

چقدر بامزه! شایِن و شانِل صاحب یک داداش‌کوچولو شدند! دیروز خیلی غافلگیرانه سرو کله‌ باباشون با روکو کوچولو پیدا شد. روکو چند تا دندان کوچولو دارد و کمی هم راه می‌رود، ولی خیلی گوگولی است؛ عین یک بچه‌گربه! معلوم است که من به شاین توی بچه‌داری کمک می‌کنم – هرچه نباشد من متخصص داداش ‌کوچولو داشتن هستم. نگه‌داشتن روکو خیلی سخت است، چون دائم جیغ و داد می‌کند. …

… مامان خیلی اصرار دارد که ما دائم تمرین کنیم.

مثل همین الان که برگشت گفت: یه بار دیگه اون قطعه قشنگ مینوئت موتزارترو بزن. خیلی وقته نشنیدم بزنی.

و یک قلپ از چایش نوشید.

از دست این مامان! کِی می خواهد بفهمد که از فلوت من صدای مینوئت موتزارت درنمی آید! مخصوصاً اگر نوازنده اش من باشم، هرچه نباشد من بدترین نوازند هی فلوت دنیا هستم!

فلوت هندی من فقط مناسب سحر و جادو و هیپنوتیزم کردن مارهاست. غیر از آن ههم می شود، تعداد محدودی از بقیه حیوان ها (مخصوصا آن هایی که ماری شکل هستند.

ولی تا آمدم اینها را به مامان توضیح بدهم، جاروبرقی روباتی آمد دقیقا جلوی پای من ایستاد.

صبر کردم ببینم اگر از جلویش تکان نخورم چه کار می کند. اولش همانجا ایستاد ولی بعد شروع کرد عین سگ کنار پایم خرناس کشید. آخرسر هم من را دور زد و رد شد. …

جلدهای دیگر از این مجموعه

کتاب لوتا پیترمن ۱ گوش تا گوش، خرگوش

کتاب لوتا پیترمن ۲ گوسفند اینجا، گوسفند آنجا، گوسفند همه جا

کتاب لوتا پیترمن ۳ چه‌کسی کرم‌ها را رقصاند؟

کتاب لوتا پیترمن ۴ آرامش پس از خرگوش

کتاب لوتا پیترمن ۵ نجات لاک‌پشتی، جایزۀ وزغی!

کتاب لوتا پیترمن ۶ آخرین نفر باید گوزن را ببوسد!

کتاب لوتا پیترمن ۷ آخر و عاقبت گربه بازی

کتاب لوتا پیترمن ۸ تعطیلات با طعم کانگورو

کتاب لوتا پیترمن ۹ یک قوطی پر از کوآلا!

آلیس پانترمولر (Alice Pantermüller) متولد ۹ ژوئیه ۱۹۶۸ فلنسبورگ، نویسنده آلمانی کتاب کودکان است. وی پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در فلنسبورگ در سال ۱۹۸۸، تصمیم گرفت به عنوان معلم تحصیل کند.

او برای تدریس در مدارس ابتدایی و متوسطه در PH فلنسبورگ (امروز دانشگاه اروپایی فلنسبورگ) به تحصیل در رشته های آلمانی، هنر و تاریخ پرداخت. حالا هم همراه خانواده‌اش در لونبرگرهایده در آلمان زندگی می‌کند.


👉امتیاز بده.