کتاب لوتا پیترمن جلد 6 اثر آلیس پانترمولر

کتاب لوتا پیترمن ۶ آخرین نفر باید گوزن را ببوسد! ششمین جلد از مجموعه لوتا پیترمن نوشته آلیس پانترمولر است. این اثر کتابی مصور و طنز (Comic) است که داستان دختر ده ساله سرزنده و بازیگوشی به نام لوتا پیترمن را که همراه با پدر، مادر و برادرهای دوقلویش زندگی می کند در قالب کمیک استریپ (Comic Strip) روایت می نماید.

بخشی از داستان

آخ، دلم مثل سیر و سرکه می‌جوشد! فردا داریم برای تعطیلات می‌رویم سوئد، آن هم با یک کشتی خیلی بزرگ! از آن جالب‌تر اینکه شایِن را هم با خودمان می‌بریم. وقتی شایِن باشد، دیگر نمی‌ترسم که توی چادر بخوابم، حتی وسط طبیعت بکر و وحشی، با اینکه می‌گویند سوئد پُر است از خرس و گرگ و غول. …
… اصلاً معلوم نیست شایِن هم بتواند همراهمان بیاید. راستش مامان و بابام خیلی هم موافق نیستند. بابا گفته همین سه تا عربده کِش از سرش هم زیادن و دوست داره از آرامش و طبیعت سوئد لذت ببره.
مامان هم گفته راستش این ماشین کاروانی که کرایه کردیم، همی نجور یاش هم برای 5 نفر خیلی کوچیکه.
مامانْ بابا را دارد و بابا هم مامان را.
ژاکوبْ سیمون را دارد و سیمون هم ژاکوب را.
این وسط منم که هیچکس را ندارم و اگر شایِن نیاید، آنجا …

جلدهای دیگر از این مجموعه

کتاب لوتا پیترمن ۱ گوش تا گوش، خرگوش

کتاب لوتا پیترمن ۲ گوسفند اینجا، گوسفند آنجا، گوسفند همه جا

کتاب لوتا پیترمن ۳ چه‌کسی کرم‌ها را رقصاند؟

کتاب لوتا پیترمن ۴ آرامش پس از خرگوش

کتاب لوتا پیترمن ۵ نجات لاک‌پشتی، جایزۀ وزغی!

کتاب لوتا پیترمن ۶ آخرین نفر باید گوزن را ببوسد!

کتاب لوتا پیترمن ۷ آخر و عاقبت گربه بازی

کتاب لوتا پیترمن ۸ تعطیلات با طعم کانگورو

کتاب لوتا پیترمن ۹ یک قوطی پر از کوآلا!

آلیس پانترمولر (Alice Pantermüller) متولد ۹ ژوئیه ۱۹۶۸ فلنسبورگ، نویسنده آلمانی کتاب کودکان است. وی پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در فلنسبورگ در سال ۱۹۸۸، تصمیم گرفت به عنوان معلم تحصیل کند.
او برای تدریس در مدارس ابتدایی و متوسطه در PH فلنسبورگ (امروز دانشگاه اروپایی فلنسبورگ) به تحصیل در رشته های آلمانی، هنر و تاریخ پرداخت. حالا هم همراه خانواده‌اش در لونبرگرهایده در آلمان زندگی می‌کند.


👉امتیاز بده.