کتاب لوتا پیترمن جلد 5 اثر آلیس پانترمولر

کتاب لوتا پیترمن ۵ نجات لاک‌پشتی، جایزه‌ وزغی! پنجمین جلد از مجموعه  لوتا پیترمن نوشته آلیس پانترمولر است. این اثر کتابی مصور و طنز (Comic) است که داستان دختر ده ساله سرزنده و بازیگوشی به نام لوتا پیترمن را که همراه با پدر، مادر و برادرهای دوقلویش زندگی می کند در قالب کمیک استریپ (Comic Strip) روایت می نماید.

بخشی از داستان

اتفاق خیلی باحالی افتاده: کلاس ما توی مسابقه برنده شده و الان اجازه داریم همه با هم، روی حصار، نقاشی بکشیم. آن هم نقاشی حیوان‌هایی که دارند منقرض می‌شوند. من و شایِن هر کاری از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم، چون اصلاً دلمان نمی‌خواهد که پانداها و شیطان‌های تاسمانی و این‌ها منقرض شوند. من لاک‌پشت می‌کشم چون خودم هم لاک‌پشتی دارم به اسم هیستِرز. درست است که پیر و کمی حوصله‌سربر است، ولی اصلاً دوست ندارم منقرض شود!…
… خا نم پی پی همیشه طرف بِرِنیکه را میگیرد. دختره ازخودراضی با آن دماغ سربالا و خانواده پولدارش!
خیلی شاکی شدم! بیشتر به این دلیل که این فکر به ذهن بِرِنیکه رسید، نه من. …

جلدهای دیگر از این مجموعه

کتاب لوتا پیترمن ۱ گوش تا گوش، خرگوش

کتاب لوتا پیترمن ۲ گوسفند اینجا، گوسفند آنجا، گوسفند همه جا

کتاب لوتا پیترمن ۳ چه‌کسی کرم‌ها را رقصاند؟

کتاب لوتا پیترمن ۴ آرامش پس از خرگوش

کتاب لوتا پیترمن ۵ نجات لاک‌پشتی، جایزۀ وزغی!

کتاب لوتا پیترمن ۶ آخرین نفر باید گوزن را ببوسد

کتاب لوتا پیترمن ۷ آخر و عاقبت گربه بازی

کتاب لوتا پیترمن ۸ تعطیلات با طعم کانگورو

کتاب لوتا پیترمن ۹ یک قوطی پر از کوآلا!

آلیس پانترمولر (Alice Pantermüller) متولد ۹ ژوئیه ۱۹۶۸ فلنسبورگ، نویسنده آلمانی کتاب کودکان است. وی پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در فلنسبورگ در سال ۱۹۸۸، تصمیم گرفت به عنوان معلم تحصیل کند.

او برای تدریس در مدارس ابتدایی و متوسطه در PH فلنسبورگ (امروز دانشگاه اروپایی فلنسبورگ) به تحصیل در رشته های آلمانی، هنر و تاریخ پرداخت. حالا هم همراه خانواده‌اش در لونبرگرهایده در آلمان زندگی می‌کند.


👉امتیاز بده.